سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم استان کردستان از آب شرب سالم برخوردارند

استانداری کردستان با بیان اینکه دسترسی مردم استان از لحاظ میزان آب شرب سالم از میانگین کشوری بالاتر است ،گفت: پوشش 100 درصدی در تآمین آب شرب سالم و دفع و تصفیه فاضلاب مورد نیازاست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استانداری کردستان در مراسم بهره برداری و افتتاح همزمان چند پروژه آب و فاضلاب شهری  گفت: در توافقی که با مسئولان آب و فاضلاب کشور صورت گرفته است اعتبار ۹۰ میلیارد تومان برای ارتقا سطح تصفیه خانه سنندج و هدایت فاضلاب روستاهای چسپیده به شهر و نواحی منفصله تامین شده است که گام بزرگی در خدمت رسانی به مردم سنندج و نواحی منفصله شهری به شمار می رود.

مرادنیا افزود: یکی از ارکان مهم توسعه ،دسترسی کامل مردم به آب سالم و دفع وتصفیه فاضلاب است یادآوری کرد: سلامت جامعه از هر موضوع دیگری حائز اهمیت تر است و همت مسئولان همواره باید متوجه این موضوع باشد.

استاندار کردستان با تقدیر از تلاش های مجموعه آب و فاضلاب شهری استان بیان کرد: کارهای مهم دیگری در این حوزه و در شهرهای دیگر در دست انجام است که امیدوارم با تلاش مضاعف مجموعه زودتر به اتمام برسند تا مردم از مواهب آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/م

۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب شهر سنندج هزینه  می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.