سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۶۰ طرح فنی و عمرانی در صدا وسیمای استان مرکزی / پوشش کامل سامانه دیجیتال استان مرکزی

در چهلمین سال انقلاب افتتاح ۶۰ طرح فنی و عمرانی در صدا وسیمای استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری و کارکنان شبکه آفتاب ۶۰ پروژه فنی و عمرانی صدا وسیمای استان مرکزی به بهره برداری رسید.

حسن نجمی معاون فنی صدا و سیمای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: برای ۶۰ پروژه فنی و عمرانی در مجموع ۴۰ میلیارد ریال شامل اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ملی و ۲۰ میلیارد ریال استانی صرف شده است.

نجمی افزود: راه اندازی و بهسازی سامانه دیجیتال در ۳۷ ایستگاه و تحقق پوشش ۹۹.۹ درصد با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست که با اجرای این طرح‌ها در مناطق بالای ۲۰ خانوار استان مرکزی پوشش دیجیتال ۱۰۰ درصد پوشش داده شده و اگر بخواهیم طبق آمار‌های رسمی اعلام بکنیم پوشش کامل شده است.

وی اضافه کرد: تغییر هوارسانی و بهسازی سالن فرستنده رادیو و بازسازی راک صوتی جدید با صرف ۶۵ میلیون تومان، احداث ساختمان ایستگاه آب بخشان و گلدشت، احداث خط برق فشار متوسط ایستگاه خرازان، اجرای خط برق فشار ضعیف ایستگاه بالقلو، آلا و جوشقان، اجرای تهویه استاندارد ۴۵ ایستگاه دیجیتال، نصب و تجهیز سیستم حفاظت برق ۱۳۰ ایستگاه، نصب و تجهیز ارتینگ ۴۰ ایستگاه و بهسازی ساختمان سیما و مرکز آموزش و پژوهش با یک میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح هاست.

معاون فنی صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد: راه اندازی زیرساخت مجازی سازی ESXi، بهینه‌سازی زیرساخت سخت افزاری و منطقی شبکه اجرای طرح ایمن‌سازی (Hardening) با صرف ۱۷۵ میلیون تومان، سامانه‌های نرم افزاری اداری، روابط عمومی و ضبط و مدیریت پیام‌های مردمی، تجهیز ارتباطات زنده «نودال»، نوسازی تجهیزات پرتابل و تجهیز دفاتر خبری (زرندیه، تفرش، ساوه، خمین و کمیجان) با ۲۳۵ صرف میلیون تومان هم از جمله طرح‌هایی است که به بهره برداری رسیدند.

وی بیان کرد: بهسازی اتوماسیون تصویر با ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار، خودرو بحران با امکان vmix با اعتبار ۵۰ میلیون تومان، راه اندازی سایت مانیتورینگ ایستگاه‌های کوهپناه و مستوفی با ۲۶۰ میلیون اعتبار تومان و فاز اول پایش تصویری مرکز اراک با ۱۵۰ میلیون تومان هم امروز به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام / ج


بهره برداری از ۶۰ طرح فنی و عمرانی صدا وسیمای استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.