سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی والیبال ذوب آهن: مربی خارجی باید در تیم های پایه استفاده شود/ در مسابقات آسیا شرکت می کنیم

صادقی گفت: برنامه ریزی لازم را با حامی مالی برای حضور در باشگاه‌های آسیا انجام داده ایم و با همین کادر در مسابقات شرکت می‌کنیم.

صادقی در خصوص حضور تیم والیبال بانوان ذوب آهن در جام باشگاه‌های آسیا به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مدیر عامل ما گفته که در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنیم و اگر حضور ما قطعی شود من با همین کادر فنی در مسابقات آسیایی هم حاضر می‌شوم و با اضافه کردن بازیکن به تیم ذوب آهن، تیمم را تقویت می کنم، ولی در حال حاضر بازیکن خاصی مد نظرم نیست.

صادقی در خصوص حضور مربیان خارجی برای تیم ملی بانوان گفت: متین زبردست اخیرا اعلام کرد که به دنبال یک مربی خارجی با رزومه برای تیم ملی بانوان ایران می‌گردد و این تصمیم می‌تواند خیلی به والیبال بانوان ایران کمک کنند، چون والیبالیست‌های دخترما به خصوص در سنین پایه نیازمند آموزش عالی والیبال هستند.

صادقی در خصوص رده سنی پایه گفت: من معتقدم والیبال پایه ما هم نیازمند سرمربی خارجی هست و ما می‌توانیم برای تیم ملی پایه هم سرمربی خارجی بیاوریم و در اینده نتیجه ان را با پیشرفت در والیبال بانوان کشورمان می‌بینیم، چون بازیکنان پایه در اینده به تیم ملی بزرگسالان می‌پیوندند و جهشی در والیبال بانوان ما صورت می‌گیرد

صادقی در خصوص استعدادیابی‌ها گفت: اگر می‌خواهیم که والیبال بانوان پیشرفت داشته باشد باید روی استعداد یابی‌ها بیشتر کار کنیم به خصوص در رده پایه. ما به یک برنامه ریزی بلند مدت و قابل اجرا در بخش بانوان نیازمندیم. در استان‌های ما باید به بحث اموزش پایه بیشتر توجه شود. اگر به دنبال نتیجه در اینده والیبال بانوان هستیم باید اموزش را خیلی جدی در دختران سنین پایه پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات صادقی درباره حضور مربی خارجی در تیم های پایه والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.