سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین کانون سلامت استان بوشهر در محله بهبهانی افتتاح شد

نخستین کانون سلامت استان بوشهر در بافت قدیمی محله بهبهانی شهر بوشهر با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار بوشهر در این آیین گفت: کانون سلامت محله باعث توانمند کردن مردم در مشارکت‌های اجتماعی می‌شود.

عباس جمشیدی عنوان داشت: با افتتاح کانون سلامت محله مشکلات و آسیب‌های اجتماعی محلات در این کانون شناسایی‌شده و تلاش می‌شود تا ضمن ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی با مشارکت سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف نسبت به رفع مشکلات این مناطق اقدام شود.

وی افزود: بافت قدیمی محله بهبهانی شهر بوشهر نیاز به بهسازی و توجه بیشتری دارد که از دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و سایر ادارات شهرستان جهت افتتاح اولین کانون سلامت در این محله تشکر می‌کنم.

فرماندار بوشهر بیان داشت: بخش درمان بالاترین هزینه را برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی دارد که با راه‌اندازی کانون‌های سلامت محله و آموزش‌های کارشناسان بهداشتی در زمینه خود مراقبتی، می‌توان از بروز بیماری‌های قلبی- عروقی، دیابت و سایر بیماری‌های غیر واگیر پیشگیری کرد.

این مقام مسئول توجه به فرهنگ خود مراقبتی فردی، خانوادگی و اجتماعی در محلات را الزامی دانست و عنوان کرد: صرفه‌جویی در همه موارد نیاز می‌باشد و باید به مردم درزمینه درست مصرف کردن در امر صرفه‌جویی آموزش داده شود که این رویه به اقتصاد خانواده کمک می‌کند.

عباس جمشیدی تصریح کرد: کانون سلامت محله باعث توانمند کردن مردم در مشارکت‌های اجتماعی می‌شود و بایستی خود مردم نیز در این امر همکاری لازم را انجام دهند و در این کانون عضو شوند.

وی تأکید کرد: در محلات قدیمی بوشهر طرح ایجاد فاضلاب شهری را شروع کرده‌ایم که با این کار، خانه‌های محلات قدیمی به فاضلاب شهری متصل خواهند شد.

انتهای پیام/ م

افتتاح نخستین کانون سلامت استان بوشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.