سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت راهپیمایی 22 بهمن تامین شده است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت راهپیمایی 22 بهمن یکی از مهمترین موارد مد نظر است گفت: امنیت این رزمایش بزرگ مردمی تامین شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری سرپرست معاونت امنیتی، انتظامی و اجتماعی استانداری کرمان روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن در کرمان گفت: برغم اینکه مردم همیشه در صحنه بوده، هستند و خواهند بود اما حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند.

وی از راهپیمایی 22 بهمن به عنوان رزمایش نام برد و اظهار داشت: معاندین نظام در صحنه هستند و سالها برای وارد کردن خدشه به عزم و اراده مردم برنامه ریزی کرده اند.

سرپرست معاونت امنیتی، انتظامی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: جبهه ضد انقلاب برای اجرایی کردن خوابی که برای ملت ایران دیده اند همواره آماده اند و ایادی خود را بسیج کرده اند.

وی ادامه داد: گزارش های رسیده حاکی از این است تمام نیروها مردانه برای دفاع از نظام در میدان هستند.

بصیری تاکید کرد: کرمان یکی از جاهایی است که کدگذاری شده و همواره در صحنه های انقلاب پیشتاز و تاثیرگذار بوده و عشق و علاقه خود را به انقلاب ثابت و شهدای زیادی تقدیم نظام کرده است.

وی به گستردگی استان و همسایگی کرمان با مرزها اشاره و تصریح کرد: تمام مرزها زیر نظر قرار دارد و موارد امنیتی که مهمترین مساله ما است در این همایش به خوبی دیده شده است.

بصیری گفت: آنچه بسیار مهم است نظم برگزاری راهپیمایی است و اگر بی نظمی ایجاد شود می تواند در امنیت اخلال به وجود بیاورد.

وی تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی نیز با کوچکترین بی نظمی در راهپیمایی برخورد می کنند و نمی گذارند صف متحد مردم دچار مشکل شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: تامین سلامت مردم نیز از نظر مواد غذایی نیز حائز اهمیت فراوان است لذا باید کاملا کنترل شود و ایستگاه های صلواتی باید کاملا حفاظت شده باشد.

بصیری به برگزاری همایش بزرگ اربعین به بهترین شیوه ممکن اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نیز با حضور گسترده مردم به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید به فرماندهی واحد همایش 22 بهمن علیرغم وجود 28کمیته در این راستا توجه کرد.

بصیری افزود: مردم برای آمدن به خیابان برنامه خاص خودشان دارند لذا برای ایجاد نظم باید با مردم که عاشقانه به این مراسم می آیند احترام آمیز باشد.

وی تصریح کرد: رضایت خاطر مردم در آیین راهپیمایی 22 بهمن بسیار مهم است.

وی افزود: بعد از همایش 22 بهمن کنگره 6 هزار و 500 شهید استان برگزار می شود لذا بعد اتمام این همایش رسالت ما به پایان نمی رسد.

بصیری اظهار داشت: باید با اتحاد و تلاش و باور ایام 22 بهمن را به خوبی پشت سر بگذاریم و موجبات شادی رهبر معظم انقلاب اسلامی و روح بزرگ امام خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران شویم.

انتهای پیام/س

 

برقراری نظم و امنیت راهپیمایی 22 بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.