سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه بسته تشویقی برای مهاجرت معکوس مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از ارائه بسته تشویقی این نهاد برای مهاجرت معکوس مددجویان تحت حمایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های چهل‌ساله انقلاب اسلامی با حضور در غرفه شهرداری کرمان بابیان اینکه برپایی این نمایشگاه فضای مناسبی از ارائه خدمات، ثمرات و برکات ارزنده جمهوری اسلامی بعد از چهار دهه توانمندی و اقدامات این نظام را به نمایش گذاشته است گفت: کمیته امداد نیز طی چهل‌سال انقلاب تلاش کرده اقدامات خوب و تحولات اساسی و خدمات ارزنده‌ای را به محرومان ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اولیه انقلاب، کمیته امداد نهادی خدمات رسان بوده که به فکر تأمین معیشت نیازمندان بوده افزود: در حال حاضر این نهاد اقدام به توانمندسازی و خدمات پایدار برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر و محروم کرده است.

صادقی به معضل تکدی گری در شهر کرمان اشاره کرد و با تأکید بر اینکه شهرداری به‌تنهایی متولی جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان نیست، افزود: کمیته امداد این آمادگی را دارد با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌های متولی در جهت ساماندهی متکدیان اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات حاشیه‌نشینی در کرمان اشاره کرد و گفت: متأسفانه با توجه به اینکه تعدادی از افرادی که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند، از مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند افزود: تمام تلاش کمیته امداد بر این است از مهاجرت افراد تحت حمایت این نهاد از شهرستان‌ها و روستا‌ها به کرمان جلوگیری کند.

صادقی به ارائه بسته تشویقی توسط این نهاد برای مهاجرت معکوس مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و بیان داشت: اگر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که در حاشیه شهر کرمان ساکن هستند به محل زندگی خود برگردند، این نهاد مشکل مسکن و اشتغال آن‌ها را برطرف خواهد کرد.
انتهای پیام/ی

کمیته امداد آمادگی دارد متکدیان را جمع آوری کند

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.