سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در اراک؛

سیاست اخیر دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها جوان گرایی است

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سفر اراک گفت: سیاست اخیر دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها جوان گرایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حجت الاسلام والمسلمین تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک گفت: سیاست اخیر دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها این است که جوان گرایی اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه توقع امور بر جوان گرایی این سیستم است افزود:امروزه که ما در تمام عرصه‌ها قدرتمند شده ایم باید عنصر تعامل را گسترده‌تر کنیم وکمر خم کردن در مقابل دشمن بزرگترین آسیبی است که تمام دست اورد‌های مارا تهدید میکند و ما که خداوند را در یاری خود داریم میتوانیم با ایمان و توکل به خدا پشت دشمن را خم کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید در راس مدیریت همه امور از جمله صنعت قرار بگیرد ادامه داد: بخش عمده‌ای از مشکلات پیش روی ما ضعف مدیریت داخلی و توجه نکردن به اقتصاد مقاومتی است که جامعه ما هنوز به دانشگاهیان اعتماد کامل ندارند.

  معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه سال‌ها پیش  برای تبلیغ به دانشگاه اراک می‌آمدم گفت: قرینه‌ی سالگرد پیروزی انقلاب و ایام شهادت حضرت فاطمه بر منزله این است که انقلاب ما انقلاب فاطمی است.

حجت الاسلام مهدوی از جوان ترین نمایندگان رهبری در دانشگاه است

حجت الاسلام ایمانی مقدم نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی هم در این جلسه با تببین ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشکر از زحمات حجت الاسلام حسینی مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه اراک گفت: مسئول جدید حجت الاسلام مهدوی از جوان‌ترین نمایندگان رهبری در دانشگاه هاست.

حجت الاسلام ایمانی مقدم با اشاره به فرماندهان جوان و شجاع دفاع مقدس افزود:خوشحالیم که شخصیت جوان و پر انرژی نمایندگی دفتر نهاد را بر عهده گرفته اند که شخصیت برتر علمی هستند و تاکنون ۱۲جلد کتاب نوشته اند که به چند زبان ترجمه شده است و از حیث اخلاقی هم از مبلغین برتر حوزه هستند و با فضای دانشگاه اراک به عنوان دانشگاه مادر کاملا اشنا هستند.

 باید شنونده حرف‌های دانشجویان باشیم

حمیدی رئیس دانشگاه اراک هم در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: کار با دانشجو بسیار سخت است و در جلسات با دانشجویان که علاوه بر مشکلات دانشجویی آینده شغلی را واضح نمی‌بینند باید به اندازه کافی سعه صدر داشت.

حمیدی افزود: ما باید شنونده حرف‌های دانشجویان باشیم و هنر این است که با وجود تشکل‌ها و خط مشی فکری مختلف در بین دانشجویان هیچ جهت گیری سیاسی نداشته باشیم و همراه آنان در جهت اهداف عالی عمل کنیم.

حجت الاسلام حسینی نماینده سابق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه اراک هم با تشکر از همه مسئولان گفت: جدایی از شهر اراک و دانشگاه اراک تنها با همجواری خدمت من در امام رئوف و دانشگاه فردوسی مشهد قابل تحمل است.

وی اضافه کرد: سن دانشمندان اگر در جوامع دیگر حدود پنجاه سال است در ایران حدود سی تا چهل سال است و بنابراین وظایف ما را در دانشگاه‌ها خطیر‌تر می کند.

در پایان هم حجت الاسلام مهدوی ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر پیشرفت دانشگاه‌ها و افول سکولاریسم را مهم‌ترین دست آورد انقلاب معرفی کرد و گفت: امیدواریم در دانشگاه بستری برای عمل به این سخن رهبری که تحصیل و تذهیب و ورزش است را فراهم کنیم.

در پایان مراسم حجت الاسلام مهدوی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک معرفی و از زحمات حجت الاسلام حسینی مسئول سابق قدر دانی شد.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.