سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش اصناف درتربت جام برگزار شد

همایش بزرگ اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی با حضور امامان جمعه، فرماندار، مدیران اجرایی و شرکت اصناف در تربت جام برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این همایش حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری امام جمعه تربت جام با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب و اشاره به دستاورد‌های نظام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی اعتراف دارند که روز به روز جسارت ایران بیشتر می‌شود و آمریکا رو به افول است و وحشت در‌دل آمریکا و اسرائیل افتاده است وامروز‌ ناامن‌ترین کشور درجهان رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: دشمن عملکرد ما را ارزیابی می‌کندو با مشکلات اقتصادی که داریم به دین برگردیم و اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد: دشمنان بدانند انقلاب از الان شروع شده و هجمه‌ها قوت گرفته و‌بدانید با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن فتنه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

سرهنگ ابوطالب جوان فرمانده سپاه پاسداران تربت جام نیز با ابراز گلایه از برخی از مغازه داران که از نصب یک پرچم خودداری کردند گفت: اصناف از ابتدای انقلاب همراه امام و انقلاب بوده و‌هستند و اصناف و‌پشتیبانی قوی از آرمان هاو دستاورد‌های انقلاب دارند، اما الان برخی از مغازه داران حتی یک پرچم هم نصب نکردند که جای گلایه دارد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، شهدا امام و رهبری پشتیبانی ملت امروز ازامنیت پایدار برخورداریم و قدر این نعمت الهی را همه باید بدانیم.

جوان ادامه داد: همه ما سرسفره انقلاب وشهدا نشستیم و از ابتدای انقلاب اصناف در صحنه و میدان بودند و این روند باید ادامه پیدا کندو نصب یک پرچم سردرب مغازه کوچکترین کاردر اعلام همراهی با انقلاب است.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: با حضور سایر قشر‌های مردم و بویژه اصناف امسال راهپیمایی ۲۲بهمن باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

همچنین مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام گفت: پشتیبان اصلی انقلاب امام و رهبری توده مردم و اصناف هستندو اصناف رسالت سنگینی بردوش دارند.

وی افزود: همراهی بازاریان در مبارزه با مشکلات اقتصادی بسیار مهم است و مدیریت و تنظیم بازار در دست خود بازاریان است البته تعداد معدوی هم نمی‌خواهند رعایت کندکه آن‌ها هم باید همراه شوند کار به جایی نخواهند برد.

فرماندار تربت جام ادامه داد: بازاریان بداند که در معرض امتحان قراردارند و همه کمک کند مثل همیشه سربلند و پیروز شویم و یکبار دیگر با حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام// س، ج 


برگزاری همایش اصناف در تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.