سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی به بهره برداری رسید

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در آئین افتتاح مرکزدرمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: راه اندازی کامل پروژه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی را حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان این که حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی نیازمند توسعه کمی و کیفی است که راه اندازی مرکز درمان ناباروری یکی از این نیاز‌ها بود ، افزود: ملاک عمل، نیروی تخصصی مجرب و تجیهزات است که وظیفه ما حمایت برای تامین آنهاست.

شجاعی با اشاره به اینکه مرکز درمان ناباروری با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی در استان راه اندازی شده است، گفت: یک جلسه تخصصی برگزار و نیازمندی‌های پروژه را احصاء خواهیم کرد.

وی گفت: علاوه بر فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی ، از طرح انجمن یاوران وقف سلامت نیز با همکاری این نهاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان رونمایی شد.

رضا شاهین فر، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی نیز در این آئین گفت: این مرکز نخستین مرکز درمان ناباروری استان و در قالب مجتمع سلامت خانواده است که فاز اول آن شامل ارائه خدمات IUI، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و در مساحت ۹۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه تاکنون معادل سه میلیارد تومان برای ساختمان و تامین تجهیزات این مرکز تامین شده است ، افزود: برای راه اندازی فاز دوم که در آن خدمات IVF ارائه خواهد شد ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی افزود: تکمیل تجهیزات این مرکز و ارائه خدمات درمانی هزینه بالایی دارد که امیدواریم با حمایت‌های استانی و مشارکت خیرین بتوانیم با راه اندازی فاز دوم خدمات را به طور کامل ارائه دهیم.

انتهای پیام / ب 

فاز نخست مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی به بهره برداری رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.