سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوستانی: ۶ داور در زمین بودند، اما پنالتی ما دیده نشد/ ماشین سازی با یک موقعیت به گل رسید

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ماشین سازی با یک موقعیت به گل رسید، اما ما چهار، پنج موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم و یک ضربه پنالتی محرز هم برای ما نگرفتند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار کرد: در نیمه اول عالی بازی کردیم و می‌توانستیم سه، چهار گل بزنیم، اما دقت نکردیم و به گل نرسیدیم. در نیمه دوم شرایط فرق کرد و با تعویض‌هایی که داشتیم، فکر می‌کردیم شرایط بهتر شود، اما بهتر نشد.

او افزود: ماشین‌سازی با مربی خوبی که در اختیار دارد، در ضدحمله‌ها خوب عمل کرد و ما در این بازی بازنده شدیم. سه امتیاز برای ما مهم بود، اما با وجود این که خوب هم بازی کردیم، شکست خوردیم. می‌توانستیم در نیمه اول با نتیجه سه یا چهار بر صفر از زمین بازی خارج شویم، اما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازنده شدیم.

بوستانی ادامه داد: ماشین سازی با یک موقعیت به گل رسید، اما ما چهار، پنج موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم و یک ضربه پنالتی محرز هم برای ما نگرفتند. از امروز ۶ داور در زمین حضور داشتند، اما پنالتی را برای ما نگرفتند. ما اگر می‌توانستیم از ضربه پنالتی به گل برسیم، چند گل دیگر هم می‌زدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: ایمان مبعلی مصدوم بود و نمی‌توانست برای ما به میدان برود. او دوست داشت اینجا باشد، اما طبق توافقی که بین فولاد خوزستان  و استقلال خوزستان انجام شد به فولاد رفت. قرارداد یونس دلفی با ما سه ماه دیگر به اتمام می‌رسد و وی با توافقی که با مدیریت کرد مبلغی به خاطر رضایت‌نامه به باشگاه داد و به بلژیک رفت. در نیمه دوم بازی با ماشین سازی خوب نبودیم، اما با تغییراتی که ایجاد دادیم جواب نداد و شکست خوردیم.


بیشتر بخوانید:

آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ هجدهم/ زرد پوشان میهمان آبادانی‌ها / مصاف شاگردان یحی و برانکو در تهران / جدال شاگردان فرکی و شفر

ساعت بازی استقلال خوزستان و ماشین‌سازی تغییر کرد

اطلاعیه سازمان لیگ در مورد پخش مسابقات لیگ برتر در رسانه‌ها

وضعیت مبهم مهاجم پرسپولیس برای دیدار با پدیده


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی استقلال خوزستان درباره دیدار با ماشین سازی تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.