سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۸۰۰ ورزشکار در قالب ۱۱۰ تیم در چله انقلاب

همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‎های ورزشی‌ـ‌فرهنگی تربیت بدنی آستان قدس رضوی در رشته‌های مختلف آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در این خصوص گفت: این مجموعه مجهز ورزشی یکی از برکات انقلاب اسلامی است، لذا مجموعه رقابت‌هایی در رشته‌های متنوع برای اقشار و سنین مختلف در جهت پاسداشت چله انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص برنامه‌های این مجموعه ورزشی در آستانه چهلین سالگرد پیرزوی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: حدود ۸۰۰ ورزشکار در غالب ۱۱۰ تیم در رده‌های نوجوانان، پیشکسوتان، جانبازان و معلولان و رشته‎های ویژه بانوان در این موسسه از ١٢ بهمن آغاز و تا ١٩ بهمن با معرفی افراد و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در خصوص کم و کیف برپایی این رقابت‌ها گفت: مسابقات نوجوانان در رشته‌های شنا، دوومیدانی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و ورزش باستانی برگزار می‌شود.

هاشمی جواهری افزود: برای رده پیشکسوتان نیز مسابقاتی در رشته‌های فوتسال، والیبال و باستانی در نظر گرفته شده است و در حین مسابقات از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی به ویژه برنامه‌های دیگر هم اشاره  و تصریح کرد: مسابقات تیراندازی با تفنگ، والیبال نشسته و شنا ویژه جانبازان و معلولین و در حوزه ورزش بانوان هم رقابت‌هایی در رشته‌های والیبال، آمادگی جسمانی و شنا برگزار خواهد شد.

در این مسابقات و در بخش بانوان بیش از ١٠٠ ورزشکاران در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی و والیبال از ١٨ بهمن به مدت دو روز رقابت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام // م.ا
 

برگزاری ویژه برنامه های ورزشی آستان قدس رضوی در دهه فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.