سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندیشه و بینش شهدا باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد

فرمانده انتظامی مازندران، در دیدار با خانواده شهید معصومی گرجی در شهرستان بهشهر، گفت: اندیشه و بینش شهدا باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار با اشاره به اینکه، دیدار با خانواده شهدا زنگار روح را از ما می‌گیرد، گفت: شهدا نه تنها مایه سربلندی خانواده و کشور هستند بلکه مایه افتخار امت اسلام هستند و تعلق به امت اسلامی دارند.

وی با تاکید بر این که خانواده شهدا الگوی عملی صبر و ایثار هستند، افزود: اندیشه و بینش شهدا باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

سردار میرفیضی خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان را مروجان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: روحیه ایثارگری و رشادت طلبی آنان به عنوان الگویی برای جوانان جامعه ما در آمده است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون خون‌های پاک و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و خانواده‌های عزیزآنان است.

وی، گفت:خانواده‌های معظم شهدا مدافعان و سرمایه‌های ارزشمند و معنوی نظامند و امیدواریم همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه عزیزان آنان باشیم.

انتهای پیام/آ

خانواده شهدا الگوی عملی صبر و ایثار هستند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.