سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز‌های کشاورزی نباید معطل بروکراسی‌های اداری شود

استاندار مازندران گفت: صدور مجوز‌ها و پروانه‌های تولیدی و کشاورزی نباید معطل بروکراسی‌های اداری شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران در مراسم افتتاح همزمان ۹۱ طرح جهاد کشاورزی در مجتمع پرورش مرغ مادر زرین پر در ساری، گفت: سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان با هدف مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها در دستور کار قرار گرفته است و به طور یقین با عملیاتی شدن این سیاست، مازندران به عنوان قطب کشاورزی در رفع معضل اشتغال می‌تواند نقش زیادی را ایفا بکند.

وی با بیان اینکه بی توجهی به کشاورزی سبب حاشیه نشینی و مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها شده است، افزود: خاک مازندران قابل قیمت گذاری نیست و توقع داریم تا جهاد کشاورزی استان با حمایت بانک‌ها و برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت و بدون محدودیت دولتی در این مهم بیشتر تلاش کند.

حسین زادگان گفت: صدور مجوز‌ها و پروانه‌های تولیدی و کشاورزی نباید معطل بروکراسی‌های اداری شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: دانش فنی و نوین به همراه تکنولوژی‌های جدید با هدف بهره وری از تولیدات کشاورزی می‌بایست در استان مورد توجه جدی قرار گیرد تا توسعه مورد نظر از این طریق فراهم شود. ‎

وی با بیان اینکه تحریم‌ها در حوزه کشاورزی کارسازی نیست و این استان قطب کشاورزی کشور و تعیین کننده در امنیت غذایی محسوب می‌شود، گفت: در گذشته در تعیین اولویت‌های توسعه‌ای این استان دچار اشتباه شده ایم.

استاندار با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت‌های کشاورزی با حمایت بانک‌ها مورد تاکید است، افزود: دانش فنی و نوین به همراه تکنولوژی‌های جدید با هدف بهره وری از تولیدات کشاورزی می‌بایست در استان مازندران بکارگرفته تا توسعه مورد نظر از این طریق فراهم شود.


افتتاح همزمان ۹۱ طرح جهاد کشاورزی در ساری

مجتمع پرورش مرغ مادر زرین پر در روستای سلیمان محله بخش رودپی جنوبی ساری به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شد که از این میزان بیش از ۶۰ میلیارد رالو تسهیلات بود.

این واحد ظرفیت تولید سالانه ۷۵ هزار قطعه مرغ مادر را دارد و برای ۷۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/آ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.