به مناسبت دهه فجر ۱۶ واحد مسکن مددجویی با هزینه ۶۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در شهرستان بهشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم اسدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر گفت:ساخت این واحد‌های مسکونی از سال ۹۴ آغاز ودر دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای ساخت این واحد‌های مسکونی ۶۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با وام و کمک بلاعوض کمیته امداد، کمک خیران، بنیاد مسکن و آورده مددجو تکمیل و به مددجویان تحویل داده شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر گفت: هفت واحد خرید و ساخت مسکن شهری و ۲۳ واحد مسکن روستایی برای مددجویان این شهرستان با کمک کمیته امداد و هم افزایی بسیج سازندگی در حال ساخت بوده که تا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

اسدی با اشاره به افتتاح یک طرح اشتغال به مناسبت دهه فجر در این شهرستان افزود: طرح میوه خشک کنی برای یکی از زنان سرپرست تحت حمایت افتتاح شد.

وی با اشاره به اجرای ۱۴۹ طرح اشتغال از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان، گفت: طرح‌های اشتغال دربخش‌های صنفی، صنعتی، خدمات و کشاورزی به ارزش دو میلیاردو ۵۱۰ میلیون تومان از طریق منابع بانکی و صندوق امداد ولایت اجرا شد.

اسدی افزود: چهار هزار و ۹۰۷ خانوار در بهشهر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

تحویل مسکن مددجویی در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پس خانم های جوانی مث بنده که سرپرستی ندارن وب تنهایی با 2تا بچه 2ساله 4ماهه داره با کارگریی روز مزدی خرجشو درمیاره وبه بدبختی تو شرایط سخت بدون خونه زمین بی سرپناه هستن تکلیف ما چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
پس بدسرپرستهایی که خوشون ب تنهایی دارن با 2تا بچه 2ساله 4ماهه خرجشونو به زور درمیارن بدون زمینو خونه در بع در مستاجری تکلیف اونا چی میشه
آخرین اخبار