سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران اسلامی یک قدرت برتر در خاورمیانه

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت : امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت برتر در خاورمیانه مطرح است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت : انقلاب اسلامی یکی از تاریخ سازترین انقلاب‌های رخ داده در دنیا بود که با سکان داری امام خمینی (ره) در متن دو قدرت شرق و غرب به پیروزی رسید.

وی گفت : از همان ابتدای پیروزی انقلاب توانستیم در سایه انسجام نیرو‌های نظامی و انتظامی و به پشتوانه مردم در مقابل تمامی ناآرامی‌ها و توطئه‌های طراحی شده از سوی دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اشاره‌ای هم به سال‌های دفاع مقدس داشت و افزود: در آن سال‌ها با دست خالی و با پشتوانه مردمی توانستیم در برابر تهاجم ۳۲ کشور دنیا به سرپرستی استکبار جهانی ایستادگی کرده و اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران اسلامی به بیگانگان واگذار شود.

وی خوداتکایی و اعتماد به نفس را رمز پیروزی و تداوم انقلاب عنوان کرد و افزود: دستاورد‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی اقتدار امروز ایران اسلامی را سبب شده است.

وی ادامه داد: امروز نیرو‌های مسلح در بخش‌های مختلف و از جمله در بخش نرم افزاری پیشتاز هستند و دستاورد‌های کشور در حوزه‌های مختلف و از جمله حوزه سایبری فوق العاده است.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت برتر در حوزه دفاعی و نظامی در خاورمیانه مطرح است و نیرو‌های مخلص نظامی و انتظامی آماده جانفشانی در راه انقلاب هستند.

آریانفر با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های نظامی و انتظامی برای دفاع از نظام گفت: اجازه نخواهیم داد دشمنان کوچکترین تحرکاتی را در کشور و در فراسوی مرز‌ها چه به وسیله ایادی داخلی و چه بوسیله عوامل خارجی و حکام مرتجع منطقه داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

انقلاب اسلامی یکی از تاریخ سازترین انقلاب‌های رخ داده در دنیا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.