سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان قزوین

۴۰۱ پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان قزوین به طور همزمان در شهرستان البرز افتتاح شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر ، مراسم افتتاح همزمان ۴۰۱ پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان با حضور استاندار در مسجد جامع روستای پیریوسفیان شهرستان البرز برگزار شد.

برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: توسعه اجتماعی بدون توسعه سیاسی ممکن نمی شود و امروز در پایین ترین سطوح هم در روستا شورا و دهیاری ها تصمیمات مهم گرفته می شود و همه مردم با حلقه های ایجاد شده در تصمیم گیری دخالت می کنند.

زاهدی بیان کرد: توجه به فعالیت های فرهنگی در روستاها موجب شناسایی استعدادهای ناشناخته می شود.

استاندار افزود : توجه به فعالیت فرهنگی در روستاها قابل توجه و بیانگر یک همکاری چند جانبه بین استانداری، ارشاد ، کانون مساجد و امور روستایی است.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در روستاها ضمن تقویت فضای نشاط و شادابی در روستاها موجب شکوفایی استعدادهای هنری در این مناطق می شود.

رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز هم در این مراسم گفت :باید با مرور تاریخ رمز موفقیت انقلاب را بازنگری کنیم که با محور اخلاق و دور از خشونت در مقابله با استبداد الگویی معنوی را پایه گذاری کرد.

گروسی بیان کرد: امروز هم باید با اخلاق و معنویت و اتکا به مردم، حکومتی مطلوب را ایجاد کرد و رضایت مردم را جلب کرد و اتکا به آرمانهای انقلاب و مردم سالاری دینی می تواند مسیر موفقیت ما را هموار کند.

وی یادآور شد: امروز راهی جز توسعه اجتماعی نداریم تا رضایت مردم جلب شود و نقش دولت در توسعه اجتماعی و سایر ارگانها مشخص است.

انتهای پیام/ک

بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو شهر محمدیه

برچسب ها: دهه فجر 97 ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.