سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت؛

نمکی مسئولیتی در بخش خصوصی ندارد و می‌تواند آزادانه تصمیم‌گیری کند

نماینده مردم محلات گفت: نمکی مسئولیت و منافعی در بخش خصوصی ندارد و می‌تواند آزادانه تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماينده مردم محلات در صحن امروز (دوشنبه ۱۵ بهمن ماه) مجلس در موافقت با نمکی وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: نمکی فردی پاک دست است و علی‌رغم اینکه در سطوح کلان مدیریتی مسئولیت‌های زیادی داشته تاکنون لکه سیاهی در پرونده اش نيست.

نماینده مردم محلات تصریح کرد: با توجه به اینکه نمکی مسئولیت و منافعی در بخش خصوصی ندارد، می‌تواند به خوبی از مسئولیت اجتماعی خود برآید و آزادانه تصمیم‌گیری کند. متاسفانه برخی وزرا و مسئولان به دلیل اینکه همزمان مسئولیت اجرایی داشته و منافعی در بخش خصوصی داشته، از حریت لازم برخوردار نیستند.

وی افزود: وزرای بهداشت در دوران‌های گذشته برنامه‌های یک بُعدی ارائه می‌دادند، اما نمکی برنامه‌های جامعی داشته و به بخش درمان، بهداشت و پیشگیری توجه دارد، وی تجربه خوبی در حوزه دارویی کشور دارد و امروزه با مشکلاتی در بخش دارو مواجهیم که این تجربه کارآمد خواهد بود، همچنین وی تبحر خاصی در مباحث بودجه‌ای دارد.

نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: حدود ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش بهداشت کشور در سال ۹۸ اختصاص یافته، همچنین ۳.۳ میلیارد دلار اعتبار برای حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است، لذا با توجه آشنایی نمکی به بحث بودجه، می‌توان نگرانی‌های گذشته درخصوص بی انضباطی‌های مالی را رفع کرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس اظهار کرد: در زمان تحریم نیاز به مدیریت جهادی داریم و نمکی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بوده و در جهاد سازندگی نیز فعالیت کرده است. همچنین برنامه‌های وی مطابق با اسناد بالادستی بوده و به آسیب‌ها نیز توجه دارد،  از وزیر پیشنهادی انتظار داریم مشکلات بیماری‌های خاص را حل کند و به توزیع عادلانه منابع توجه جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.