نماینده بوکان گفت: نحوه عملکرد مقصودی که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت ثبت نام کرده، اما به عنوان موافق صحبت کرد و شان مجلس را زیرسوال می‌برد و باید بین رفتار‌ها تفکیک انجام شود.


عثمانی: رفتار برخی نمایندگان باید از رفتار مجموعه مجلس تفکیک شود/ لاریجانی: تذکر شما وارد استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدقسیم عثمانی نماينده مردم بوكان در صحن علنی امروز (دوشنبه ۱۵ بهمن ماه) مجلس و در جریان بررسی رای اعتماد به نمکی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ آئین نامه داخلی مجلس خطاب به لاریجانی گفت: حفظ شأن و منزلت مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان برعهده هیئت رئیسه مجلس است لذا زمانی که نماینده‌ای به گونه‌ای عمل می‌کند که شأن همه مجلس و جایگاه تمام نمایندگان تخریب می‌شود وظیفه رئیس مجلس است که با وی برخورد کند و برخورد این فردرا از رفتار مجلس جدا کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس تاکید کرد: نحوه عملکرد مقصودی که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان ثبت نام کرده، اما به عنوان موافق صحبت کرد به وسیله مردم رصد می‌شود، اما با این رفتار‌ها دیگر چه شأنی برای نمایندگان قائل خواهند شد.

وی ادامه داد: آیا این رفتار شایسته مجلس است که گفته شده در رأس امور است، باید بین رفتار‌ها تفکیک انجام شود زیرا این گونه رفتار‌ها شأن مجلس را به حدی می‌رساند که در برابر سخنرانی رئیس مجلس می‌ایستند و این شیوه مجلس را سبک می‌کند.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تذکر شما وارد است و بنده به آقای مقصودی اعلام کردم که باید به عنوان مخالف صحبت می‌کردند البته بحث سخنرانی بنده جدا بوده و ربطی به این موضوع ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار