سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس‌جمهور ونزوئلا: با هرگونه مداخله خارجی مقابله می‌کنیم

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا ضرب‌الاجل کشور‌های اروپایی برای برگزاری انتخابات زوهنگام ریاست جمهوری را رد کرده و تاکید کرد کشورش آماده دفاع در برابر هرگونه مداخله خارجی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا ضرب‌الاجل کشور‌های اروپایی برای برگزاری انتخابات زوهنگام ریاست جمهوری در این کشور را رد کرده و تاکید کرد ونزوئلا آماده دفاع در برابر هرگونه مداخله خارجی است.

تنش اخیر در ونزوئلا پس از آن آغاز شد که خوان گوایدو، رئیس مخالفان دولت ونزوئلا در اقدامی غیرقانونی و با چراغ سبز آمریکا، اروپا و برخی از کشور‌های منطقه خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا معرفی کرد در حالی که مردم ونزوئلا چند ماه قبل در انتخابات سراسری ریاست‌جمهوری با رأی قاطع، نیکلاس مادورو را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور انتخاب کرده بودند.

در حالی آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشور‌های اروپایی و منطقه خوان گوایدو، رئیس‌جمهور خودخوانده را رئیس‌جمهور ونزوئلا می‌دانند که روسیه، ایران، چین، ترکیه، مکزیک و چند کشور دیگر اعلام کردند مادورو را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت می‌شناسند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.