سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری خراسان رضوی:

توطئه دشمن در شرایط فعلی ایجاد فشار اقتصادی بر مردم است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:دشمن با فشار اقتصادی می خواهد مردم را از نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در دیدار با مرزبانان خراسان رضوی با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مردم ما نشان دادند بصیرت و آگاهی لازم را دارند و مقابل توطئه‌های دشمن نیز ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در کنار فشار‌های اقتصادی، دشمن با استفاده از رسانه‌های خود تلاش می‌کند جنگ روانی علیه ملت ایران به راه بیاندازد که خنثی کردن این توطئه نیازمند فعالیت جهادی به صورت شبانه روزی و جهادی است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان این که قوه قضاییه باید بار بی مسئولیتی سایر مدیران را نیز بر دوش بکش، گفت: تاکنون هیچگونه پاسخ علمی در مورد گرانی‌های اخیر از سوی مسئولان به مردم ارائه نشده و همه از دستگاه قضایی انتظار حل مشکلات را دارند.

مظفری افزود: دشمنان تلاش می‌کردند ملت ایران چهل سالگی انقلاب خود را مشاهده نکنند که این توطئه نیز همانند دیگر نقشه‌های شوم آن‌ها خنثی شده، چراکه ملت ایران با استقامت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

وی با اشاره به این که در دیدگاه اسلامی، مرزبانی، عبادتی مقدس به شمار می‌رود، گفت: در متون دینی نیز بر این مهم تاکید ویژه‌ای شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده توسط نیرو‌های مرزبانی و عوامل انتظامی مشکل خاصی در مرز‌های خراسان رضوی با کشور‌های همسایه وجود ندارد و شاهد ایجاد امنیت مطلوب در این مناطق هستیم.

مظفری افزود: مرزبانان جغرافیایی کشور با تمام مشکلات، به درستی به وظیفه خود عمل کرده اند، اما متاسفانه مرزبانان اقتصادی و فرهنگی ما در انجام وظیفه قصور کرده و باید به مردم پاسخگو باشند.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

قوه قضائیه باید بار بی مسئولیتی سایر مدیران را به دوش بکشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.