سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش استانداری خوزستان به اظهارات اخیر نماینده دشت آزادگان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان پس از اننشار مکالمه تلفنی نماینده مردم شریف دشت آزادگان و هویزه در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رضوانی، مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان گفت: در همان دقایق اولیه آبگرفتگی و  وقوع سیل استاندار خوزستان و کلیه دستگاه‌های اجرایی با حضور در منطقه مشکلات را به صورت میدانی پیگیری همه جانبه کرده و نواقص کار را گوشزد می‌کردند.

وی افزود: با تشکیل جلسات مختلف امدادی و عملیاتی در میدان مشکلات را سریع مرتفع کرده تا لحظه‌ای عملیات ترمیم سیل بند متوقف نشود.

رضوانی بیان داشت: ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اگر به فاصله چند روز بعد از بروز مشکلاتی برای مردم و منطقه در منطقه حضور یافتند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان عنوان کرد: در حالی که جزییات مهار آبگرفتگی هیچگونه اطلاعات دقبقی نداشتند شایسته نبود با انتشار مکالمه خود با استاندار و انجام حرکات نمایشی در حالی که پاسخ‌های مخاطب خود نامفهوم در ویدئو منتشر شده مفهوم نبود اخلاق و ارزش را خدشه دار کنند.

وی افزود: نکته جالب توجه اینکه ساعدی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان در شب بعد از اقدامات موثر استاندار و دولت تقدیر و تشکر کرد.

رضوانی در پایان گفت: مجموعه دولت در خوزستان هیچ وقت آسایش و رفاه مردم را فدای برنامه‌های تبلیغاتی و نمایشی عده‌ای نخواهد کرد و بر این امر مُصر است که همواره به دور از هیجانات رسانه‌ای و انتخاباتی باید مطالبات مردم استان پیگیری شود.

انتهای پیام/م

پاسخ استانداری به  اظهارات نماینده دشت آزادگان

برچسب ها: فضای مجازی ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.