سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی

تاکنون ۱۷۲ سد توسط فرزندان و مهندسین ایرانی ساخته شده است

استاندار کرمانشاه گفت:سرمایه گذارانی که قصد ایجاد اشتغال در حوزه سد مخزنی جامیشان را دارند، در چارچوب نظام تخصیص میتوانند نسبت به معرفی فعالیت‌ها و شروع سرمایه گذاری اقدام کنند.  

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند  استاندار کرمانشاه گفت: اگر هم سرمایه گذارانی بیشتر از سقف تخصیص اعلام آمادگی کنند، در صورت صرفه جویی در مصارف پایین دست، این تخصیص قابل افزایش است.

وی  گفت:پاسخگویی نهایی درقبال مشکلات پروژه‌ها به مدیریت ارشد و مردم استان بر عهده مدیران کل است و اینکه مدیران بگویند پیمانکاران کوتاهی کرده اند، پذیرفته نیست. مدیران برای این مدیر شده اند که مشکلات را حل کنند.

بازوند افزود: آزادراه‌ها بر اساس قانون باید با مشارکت بخش خصوصی احداث شوند. اما نحوه و مقدار این مشارکت با نظر وزیر راه و شهرسازی تعیین میشود. پیشنهاد دولت عبور آزادراه همدان کرمانشاه از مسیر سنقر بود، اما مجلس آن را به اسدآباد تغییر داد که ما نیز طبیعتا موافق این موضوع نیستیم و در حال تدوین پیشنهادی برای امور زیربنایی دولت برلی بزرگراه سنقر- بیستون هستیم و سرمایه گذار آن را هم پیدا کرده ایم.

وی  گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی به رأی مردم عزیز ارج مینهند و همیشه همدلی مطلوبی بین ملت و رهبر برقرار بوده است بسیج یعنی مشارکت مردم در توسعه و سازندگی کشور و به همین خاطر بسیج از دستاورد‌های عظیم انقلاب است.

وی افزود: عزم و خودباوری ملت ما ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد و بن مایه آن در فرهنگ عاشورا و فاطمی است.

بازوند گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۱۷۲ سد توسط فرزندان و مهندسین ایرانی ساخته شده است که افتخار عظیمی در حوزه عمرانی و زیربنایی به شمار میرود.

وی ادامه داد: زلزله آبان ۹۶یک بحران ملی بود که تبدیل به یک اهرم برای وحدت و انسجام ملی شد و پرچمدار این وحدت ملی نیز شخص مقام معظم رهبری بود که باحضور و پیام دلگرم کننده خودزمینه را فراهم کردند که از زلزله یک فرصت برای استان ساخته شود.

استاندار  گفت: تا این لحظه موفق شده ایم که نرخ بیکاری استان را متوقف و از رشد بیشتر آن جلوگیری کنیم. تمایل به سرمایه گذاری و شاخص کسب و کار در استان در حال بهبود است.

وی افزود: فرمایش مقام معظم رهبری از اینکه «کرمانشاه، چهره زیبای ایران اسلامی است» باید محور برنامه‌های ما باشد و همه تلاش کنیم این چهره زیبا را بر اساس برداشت و حوزه کاری خود به مردم کشور و حتی دنیا معرفی کنیم.

  بازوند  گفت:کرمانشاه استانی باظرفیت و ثروتمند است و اگر فرصت سوزی کنیم، باید در قیامت پاسخگو باشیم.

انتهای   پیام/ز

کرمانشاه استانی باظرفیت و ثروتمند است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.