سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس تا پایان هفته مشخص می‌شود

وزارت ورزش و جوانان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران را تا پایان هفته معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چند هفته پیش محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه‌ای اعلام کرد، به زودی اعضای هیئت مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را معرفی خواهند شد، اما ۸ بهمن ۱۳۹۷ تنها اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران انتخاب شدند و امیرحسین فتحی نیز به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی گردید.

هنوز وزارت ورزش و جوانان اعضا و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را معرفی نکرده، اما ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد به زودی و به احتمال زیاد تا پایان هفته، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران مشخص خواهند شد. عرب پس از استعفای گرشاسبی به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد و همچنین تنها عضو با قیمانده هیئت مدیره پرسپولیس جعفر کاشانی است. به احتمال زیاد محمد مهدی نبی و بیژن ذولفقارنسب به هیئت مدیره سرخپوشان اضافه می‌شوند.

گفتنی است، پیش از استعفا گرشاسبی از مدیرعاملی پرسپولیس، محمدرضا حاجی‌بیگی و ابوالفضل روغنی نیز که ۲ عضو بازنشسته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودند، استعفا کردند و در حال حاضر تنها جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می‌کند.

شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان با بیژن ذوالفقارنسب برای حضور در هیئت مدیره سرخپوشان صحبت‌هایی کرده است، اما او در گفتگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: تمایلی به صحبت ندارم اما هنوز حضورم در هیئت مدیره پرسپولیس قطعی نشدهو تا چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

سپیدرود ۰ - ۱ پرسپولیس / صعود سرخ پوشان به مرحله یک چهارم با گل دقیقه نودی کریمی

دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود - پرسپولیس در جام حذفی/ حرارت خفیف بعد از تب شدید جام ملت‌ها

پرسپولیس با جانشین بیرانوند در جام حذفی


انتهای پیام/

وضعیت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.