مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برانکو پرسپولیس را ترک نمی‌کند، مگر اینکه به صلاح تیم ملی و ایران باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه مراسم نشست هم اندیشی مربیان و داوران برای شروع لیگ برتر بیان کرد: امروز (یکشنبه) نشستی برگزار شد که مسائل داوری و تغییراتی که در آن به وجود آمده بود، مرور شد و درباره اضافه شدن ۲ داور پشت دروازه و ... صحبت کردیم. به نظر من باید نشست‌ها و همایش‌های بیشتری برگزار شود تا هماهنگی بهتری میان بازیکنان و مربیان صورت گیرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: همیشه صادقانه صحبت می‌کنم، اما نمی‌توانم درباره این موضوع حرف بزنم، چون اطلاعی ندارم. با شناختی که از شخصیت برانکو دارم، می‌دانم او تعهدی به باشگاه و هواداران دارد و به آن پایبند خواهد بود. برانکو شخصیت بالایی دارد و به این راحتی پرسپولیس را رها نمی‌کند مگر اینکه تصمیمش به صلاح کشور و تیم ملی باشد. درباره حضور منشا در استقلال هم چیزی نمی‌دانم، اما او بازیکنی بوده که برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده، اما برانکو تشخیص داد که او دیگر در تیم حضور نداشته باشد. امیدوارم این بازیکن هر جا که می‌رود موفق باشد. منشا در پرسپولیس موفق بوده و بازی‌های او در لیگ و آسیا خوب بود، اما به هرحال تصمیم‌گیری درباره مسائل فنی با برانکو است و او تصمیم گرفت که منشا دیگر در پرسپولیس نباشد.

او افزود: اگر میزان هماهنگی و شناخت میان بازیکنان، مربیان و داوران بیشتر شود، تنش کمتر خواهد شد و می‌توانیم بازی سالم تری را ارائه دهیم. پرسپولیس هم خدا را شکر وضعیت خوبی دارد و با توجه به اردوی مطلوبی که در قطر برگزار کردیم از لحاظ بدنی و روحی شرایط مناسبی داریم و امیدوارم بازیکنان ملی پوش هم به تیم اضافه شوند تا هماهنگی‌ها بیشتر شود.

قنبرپور ادامه داد: برانکو تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفته است و از لحاظ روحی نیز بازیکنان به شرایط آرمانی رسیده اند و فقط به پیروزی فکر می‌کنند. امیدوارم در دیدار مقابل پدیده بازی جوانمردانه‌ای از ۲ تیم ببینیم و اگر حوادث غیر منتظره‌ای رخ ندهد، شاهد پیروزی پرسپولیس باشیم.


بیشتر بخوانید:

سپیدرود ۰ - ۱ پرسپولیس / صعود سرخ پوشان به مرحله یک چهارم با گل دقیقه نودی کریمی

دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود - پرسپولیس در جام حذفی/ حرارت خفیف بعد از تب شدید جام ملت‌ها

پرسپولیس با جانشین بیرانوند در جام حذفی


انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار