سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل؛

بهره مندی ۹۲ درصد از جمعیت روستایی اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تاکنون ۹۲ درصد از خانوار‌های روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به روستا‌های شهرستان کوثر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: پروژه‌های گازرسانی به سه روستای شهرستان کوثر بیش از ۶۰ خانوار روستایی را تحت پوشش گاز قرار می‌دهد که به منظور گازرسانی به این تعداد روستا هفت کیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر ۲.۴ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۲ درصد از خانوار‌های روستایی و صد درصد خانوار‌های شهری استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و با اتمام عملیات اجرایی ۱۷۱ روستای دیگر تا سال آینده درصد خانوار روستایی بهره‌­مند از گاز طبیعی به ۹۸ درصد خواهد رسید.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت شرکت گاز استان اردبیل از سال ۶۸ آغاز شده است، گفت: در حال حاضر و پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران تمامی ۲۹ شهر و یک هزار و ۲۱۵ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که تلاش و جدیت بر افزایش تعداد روستا‌های بهره‌مند از این نعمت طبیعی است.

خدایی افزود: با اشاره به نقش و جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در هدایت و سکانداری انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های پلید کشور‌های استکباری و دشمنان نظام بیان کرد: ثبات، امنیت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران و جانبازان و حمایت‌های مستمر مردم از اهداف و آرمان‌های نظام هستیم.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های علمی و آموزشی و اقتصادی و ... و بیان دستاورد‌های نظام در ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی نظام مقدس اسلامی بوده و عملکرد شرکت گاز استان اردبیل به عنوان دستگاهی خدمت‌رسان در گستره جغرافیایی استان اردبیل در این فرصت به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ع

برخورداری صددرصد خانوارهای شهری اردبیل از نعمت گاز طبیعی

 

برچسب ها: گاز ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.