سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی:

ضریب نفوذ گاز رسانی روستایی در خراسان رضوی به ۹۷/۵ درصد می‌رسد

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت:تا پایان سال آینده ضریب نفوذ گاز رسانی روستایی در خراسان رضوی به ۹۷ و نیم درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید حمید فانی مدیر عامل شرکت گاز  خراسان رضوی در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی بیش از ۱۳۰۰ پروژه گاز رسانی استان که در مسجد روستای نسر تربت حیدریه برگزار شد گفت: شرکت گاز خراسان رضوی رتبه نخست در تعداد مشترکین با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک و رتبه دوم بدلیل ۳۰ هزار کیلومتر شبکه گاز در کشور را داراست و سالانه ۱۱ و نیم میلیارد متر مکعب گاز در این استان مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۱۰۰ درصد جمعیت شهری گازدار شده و فقط شهر "بار" باقی مانده که شرکت مهندس و توسعه گاز ایران در حال انجام این پروژه است که اوایل سال آینده پروژه تکمیل می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت گاز  خراسان رضوی گفت: در بخش روستایی نیز ۸۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند که حدود ۴۴۰ هزار خانوار را شامل می‌شود.

فانی افزود: عملیات گاز رسانی به ۵۵۰ روستای دیگر در حال انجام است که انتهای سال آینده پرونده گازرسانی آن‌ها نیز تمام می‌شود و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به ۹۷ و نیم درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ هر دو روز یک روستا در استان خراسان رضوی گازرسانی شد ادامه داد: درسال ۹۶ نیز هر ۱۲ ساعت یک عملیات اجرایی شروع و یک پروژه افتتاح می‌شد.
 
انتهای پیام//د.ش
 

در سال ۹۵ هر دو روز یک روستا در خراسان رضوی گازرسانی شد

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.