سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام:

در رشته‌های رزمی پتانسیل بسیار بالایی داریم

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت:: در هیچ رشته ورزشی ضعیف نیستیم ولی در رشته‌های رزمی پتانسیل بسیار بالایی داریم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ورزش تربت جام در صورت داشتن امکانات با اولویت مناطق محروم تقویت می‌شود و رویکرد اداره ورزش و جوانان شفاف سازی است و ملزم به پاسخگویی در حوزه ورزش به اقشار جامعه شهرستان هستیم و چشم انداز خوبی در انتظار ورزش شهرستان است.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و در ۴۰ سال گذشته مقوله ورزش نیز همانند سایر بخش‌ها با رشد و پیشرفت همراه بوده، هرچند که پتانسیل ورزش تربت جام بسیار بیشتر از وضع فعلی است و می‌توان با توجه ویژه نسبت به استعداد‌ها و تامین زیر ساخت ها، زمینه را برای رشد و تعالی هرچه بیشتر ورزش در شهرستان متناسب با جایگاه آن فراهم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: رهبر انقلاب همواره بر اهمیت ورزش همگانی در سلامت جسمی، روحی و روانی آحاد جامعه تأکید کرده‌اند و بار‌ها خواستار توجه ویژه‌تر به این امر خطیر و حیاتی شده اند ورزش قهرمانی را قله ورزش و ورزش همگانی را به منزله دامنه کوه و به عنوان مسیر رسیدن به قله که کسب افتخار در ورزش قهرمانی است، دانسته اند.

سپهری ادامه داد: با وجود کمبود‌ها در سال جاری توانسته ایم پروژه‌هایی متعددی را بهسازی کنیم و برای جوانان ایجاد اوقات فراغت بیشتری فراهم شود که می‌توان به استخر روباز که در ۹ سال گذشته بصورت بدون استفاده بود راه اندازی نمائیم و حدود ۲۵ هزار نفر از این استخر با کمترین مبلغ در اختیار جوانان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: راه اندازی استخر روباز در سال اول توجیه اقتصادی نداشت، اما اوقات فراغت جوانان مهمتر از رویکرد اقتصادی است که با استقبال عمومی مواجه شد.

انتهای پیام //ز.ج


رویکرد اداره ورزش و جوانان تربت جام شفاف سازی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.