سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنوز: لیگ اینلاین هاکی بانوان از سطح بالایی برخوردار است

مسئول برگزاری لیگ اینلاین هاکی گفت: افزایش تیم‌های لیگ برتر اینلاین هاکی باعث بهبود کیفیت این رقابت‌ها شده است.

حسین کنوز مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مرحله دوم از نهمین دوره لیگ اینلاین هاکی بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت باشگاه انقلاب تهران با ۸ تیم برگزار شد. مسابقات با برگزاری ۵ بازی در طی ۳ روز به پایان رسید. تیم ام دات آر تهران با ۱۶ امتیاز در صدر جدول و تیم ارتش انقلاب تهران با ۱۴ امتیاز تیم دوم و تیم قصریخ تهران با ۱۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند. تیم قصر یخ به دلیل باخت مقابل تیم ارتش انقلاب در جایگاه سوم قرار دارد.

کنوز اظهار کرد: امسال در لیگ برتر اینلاین هاکی تیم‌ها افزایش داشته است و مسابقات را با ۸ تیم برگزار کردیم. مسابقات از سطح فنی و تاکتیکی بالایی برخوردار بود. سطح خوب مسابقات به دلیل تمرینات منظمی است که با سرمربیان خود انجام می‌دهند. در ادامه حتما در مرحله سوم سطح مسابقات بالاتر خواهد بود. همچنین ما در مرحله سوم شاهد مسابقات دیدنی خواهیم بود.

او درباره نحوه داوری مسابقات گفت: از نحوه داوری‌ها رضایت داشتیم، اما مهم رضایت تیم‌ها است. متاسفانه وضعیت داوری در تمام رشته‌های کشور ما به گونه‌ای است که تیم‌های برنده از نحوه داوری رضایت دارند، اما تیم‌های بازنده به دلیل باختی که در کارنامه آن‌ها ثبت شده است همشیه معترض هستند.

کنوز در پایان افزود: باید از داوران این دوره تشکر کنیم که ۲ نفر از آن‌ها ۲۰ بازی متوالی را قضاوت کردند. هاکی ورزش بسیار سختی است و داور در این مسابقات باید پا به پای ورزشکاران با کفش اسکی بدود. ورزشکاران هاکی فرصت استراحت برای مسابقات بعدی دارند، اما داوران این فرصت را ندارند. داوران از صبح تا ۱۰ شب درگیر قضاوت بودند و امیدوارم در ادامه بتوانیم با پرورش داوران مجرب فشار کار بر روی داوران را کاهش دهیم.


بیشتربخوانید:

مرحله سوم لیگ اینلاین هاکی آقایان پایان یافت

دبیر کمیته اینلاین هاکی: زمان نقل و انتقال بازیکنان تا دو هفته مانده به شروع مرحله جدید لیگ است

دغدغه رول بال کشور حمایت مالی است


انتهای پیام/

اظهارات کنوز درباره اینلاین هاکی بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.