سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بجستان خبرداد:

بهره برداری از ۳۶ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در بجستان

فرماندار بجستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۳۶ پروژه در حوزه‌های مختلف در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین ابراهیمی فرماندار بجستان روز شنبه در جمع خبرنگاران در فرمانداری بجستان گفت: در حالی که دشمنان در تلاش هستند زمینه یاس و نا امیدی را در کشورفراهم کنند وظیفه داریم با بیان ارزش‌ها و دستاورد‌ها که در سایه وحدت و اعتقادات مردم بر محوریت ولایت فقیه بدست آمده را ارج نهاد و برای مردم بیان کنیم.

وی تصریح کرد: حداقل‌ها و مشکلات را می‌دانیم، ولی نباید شرایطی ایجاد شود که خدماتی که انجام شده گا‌ها نادیده گرفته شوند.

فرماندار بجستان گفت: در دهه فجر امسال ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در بجستان به بهره برداری خواهد رسید که در جمع از محل اعتبارات ملی و استانی و منابع داخلی و بخش خصوصی و خیرین این مبلغ تامین شده است.

ابراهیمی افزود: بهره برداری از پروژه‌های شاخص آبرسانی به روستا‌ها، افتتاح کارخانه آب معدنی و پست امدادی جاده‌ای و اجرای ۵۳ برنامه فرهنگی و اجتماعی در این ایام مبارک به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در بجستان جوانان مستعد خوبی داریم که در سطح ملی و استانی می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند و هر چند که ما مسئولان در این زمینه و شناخت این استعداد‌ها ممکن است کم کاری کرده باشیم، ولی باید در این زمینه نیز تلاش بیشتری صورت گیرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

در بجستان جوانان مستعد خوبی داریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.