سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر معرفی شدند

چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر دیشب با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد صادق کوشکی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران که مهمان ویژه مراسم پایانی جشنواره ابوذر بود، در سخنانی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فرهنگی نامید و گفت: در روز‌هایی که نماد انقلاب‌های صورت گرفته در دنیا سلاح بود، نماد انقلاب اسلامی ایران نوار کاست بود و این موضوع بدین معناست که انقلاب ما فرهنگی و رسانه‌ای بود.

وی نتیجه انقلاب فرهنگی را تربیت انسان‌ها عنوان کرد و با اشاره به نمونه‌هایی از تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی، افزود: در این انقلاب افرادی تربیت شدند که با دست‌های خالی کار‌های بزرگی انجام دادند و ما می‌توانیم را به دشمنان ثابت کردند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران از رسانه‌ها خواست که میوه‌های انقلاب اسلامی یعنی سرآمدان انقلابی گری در حوزه‌های مختلف را به جامعه معرفی کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به افزایش آثار فرستاده شده به دبیرخانه، گفت: فعالان رسانه‌ای استان، ۸۰۰ اثر در زمینه‌های تیتر، خبر، گزارش‌های مکتوب و تصویری، یادداشت، عکس، گرافیک، کاریکاتور، موشن گرافی، مستند و فیلم به دبیرخانه جشنواره فرستادند.

عبدالله نجفی، موضوعات جشنواره ابوذر را، بسیج و حوزه‌های اقدام، اقتصاد مقاومتی، مسائل صنفی خبرنگاری، مقاومت و دفـاع مـقدس، خدمات اجتماعی محرومیت‌زدایی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشـمن شــناسی عنوان کرد و افزود: این موضوعات در بخش کشوری جشنواره مطرح بودند، اما علاوه بر این، در حوزه استانی دو موضوع مصرف بهینه آب و برق، را مد نظر داشتیم و برخی آثار در این حوزه بررسی شدند.

در این مراسم از خانواده شهید داریوش شاهینی شهید رسانه، پیشکسوتان رسانه و برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش چند رسانه‌ای و مکتوب قدردانی شد.

هیات داوران جشنواره پس از تجلیل از افراد شایسته تقدیر، به دارندگان مقام‌های برتر تندیس جشنواره را اهدا کردند.

در بخش مکتوب امیر برکت از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز بوشهر موفق شد مقام دوم را برای گزارش «در انتظار شنیدن صدای پای آب» به دست آورد.

در بخش چند رسانه‌ای نیز محمدهادی حاجی‌زاده از خبرگزاری صداوسیمای مرکز بوشهر، رتبه دوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ک

پایان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.