سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ایالت ویرجینیا: استعفا نمی‌دهم!

با وجود افزایش انتقادها و جنجال ناشی از انتشار تصاویر دوران مدرسه رالف نورتام، فرماندار ایالت ویرجینیای آمریکا در سال ۱۹۸۴ وی اعلام کرد از سمتش استعفا نمی‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، با وجود افزایش انتقادها، رالف نورتام، فرماندار ایالت ویرجینیای آمریکا اعلام کرد از سمتش استعفا نمی‌دهد.

انتشار تصویری از فرماندار ویرجینیا مربوط به دوران مدرسه اش در سال ۱۹۸۴، جنجال زیادی به پا کرد و بسیاری از مقامات و نمایندگان آمریکایی از او خواستند از سمت خود استعفا کند.

جنجال درباره انتشار تصویری از دوران دانشجویی فرماندار ویرجینیا در سال ۱۹۸۴ به شدت افزایش یافته است و مردم استعفای رالف نورتام Ralph Northam را خواستار هستند.

اما نورتام در واکنش به انتشار این عکس نژادپرستانه اعلام کرد از سمت خود استعفا نمی‌دهد. در این عکس دونفر دیده می‌شوند که یکی از آن‌ها چهره اش کاملا سیاه است و فرد دیگر در لباس معروف گروه کو کلاکس کلان (گروه دارای نگرش‌های افراطی نژادپرستی Ku Klux Klan) یعنی همان ردا و ماسک سفید رنگ دیده می‌شود.

رالف نورتام قبلا گفته بود که او یکی از این دو نفر است، اما امروز در کنفرانس خبری تاکید کرد او در این عکس نیست!

وی گفت در رویداد دیگری چهره اش را سیاه کرده بود و بابت این مسئله متاسف است، اما او در عکس منتشر شده نیست. او اذعان کرد در گذشته اشتباه‌هایی مرتکب شده است، اما نگرش‌های او کاملا روشن است. او از مردم ویرجینیا خواست که به او فرصت بدهند تا بتواند مشمول بخشش آن‌ها شود. نورتام تاکید کرد همچنان در مقام فرماندار ایالت ویرجینیا به تلاش‌های خود در مقابله با نژادپرستی ادامه می‌دهد و از مقامش استعفا نمی‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فساد اخلاقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.