سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی اولین گردهمایی فعالان تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان اصفهان

نخستین بار نزدیک به صد نفر از فعالان تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ، در مسجد انقلاب دورهم جمع شدند و در حاشیه این برنامه از پوستر اولین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد نیز رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، جواد ایزد دوست مدیر خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان در این باره اظهار کرد:  تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، یکی از برنامه‌هایی است که مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تهران بر آن تأکید دارد و تقویت آن به‌نوعی جزو رسالت‌های اساسی حوزه هنری به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد اصفهان سال گذشته زیر نظر حوزه هنری این استان آغاز به کار کرد و ما نیز از زمان تصدی مدیریت خانه تئاتر حوزه هنری بر آن شده‌ایم تا به‌صورت ریشه‌ای و در سطح کل استان در جهت تقویت و رشد تئاتر مردمی بچه‌های مسجد گام برداریم تا فعالان همه شهرستان‌ها بتوانند از برکات این مهم بهره‌مند شوند.

مدیر خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان افزود: از حدود سه ما گذشته با همکاری دفاتر کانون فرهنگی مساجد که زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان فعالیت دارد توانستیم فعالان حوزه تئاتر مساجد را در 26 شهرستان استان اصفهان شناسایی کنیم و روز پنجشنبه 11 بهمن‌ماه این عزیزان را ، نخستین بار در یک مکان دورهم جمع کردیم تا در جریان اهداف و سیاست‌های دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد اصفهان قرار گیرند.

ایزد دوست گفت : هم‌زمان با این رویداد از پوستر نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد رونمایی شد و با انتشار فراخوان، فعالان می‌توانند به تولید آثار خود اقدام کنند. اختتامیه نخستین جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد نیز هم‌زمان با هفته هنر و انقلاب اسلامی در اواخر فروردین‌ماه 98 برگزار می شود و منتخبان این جشنواره برای حضور در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی می شوند.

 او یادآور شد : برای ایجاد انگیزه در بین جوانان و فعالان این حوزه 11 بهمن‌ماه از پنج هنرمندی که کار نمایش را از مسجد شروع کرده‌اند ، تجلیل کرد و کارگاه آموزشی با حضور دو مهمان ویژه این گردهمایی یعنی محراب محمد زاده، مدیر دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری تهران و حسن خلیلی فر، پیشکسوت تئاتر مسجد برگزار شد.

انتهای پیام/م

رونمایی از پوستر اولین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.