رئیس حوزه هنری استان اصفهان با تاکید بر پیوست رسانه ای در همه بخش ها و کارها گفت : رسانه های غربی با استفاده از این خلاء رسانه ای ما ، موضوعاتی را بزرگنمایی می کنند که واقعیت جامعه نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدی فر رئیس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و هجمه هایی که رسانه های غربی در این خصوص دارند ، اظهار کرد : به دلیل نپرداختن رسانه های داخلی به موضوعات و پیشرفت هایی که در 40 سال گذشته رخ داده است و نبود اطلاع رسانی کامل به مردم ، رسانه های بیرونی اقدام به جنجال و جوسازی های دروغین می کنند، آسیب اصلی این است که ما از ابتدا به  پیوست رسانه ای در مورد همه­ی بخش­ها و فعالیت­ها نداشته ایم در صورتی که در این سال­ها در تمامی زمینه ها پیشرفت های چشمگیری داشته ایم. رسانه های غربی از این خلاء رسانه ای ما استفاده می کنند و موضوعاتی را بزرگنمایی می کنند که واقعیت جامعه نیست.

وی افزود: در حوزه فرهنگ و هنر حجم فعالیت های حوزه هنری قابل توجه بوده است و این نهاد کارهای گسترده و موثری را در فرهنگ و هنر اصفهان انجام داده است. اطلاع رسانی درست و مناسب حق مردم است و مردم باید از فعالیت های جاری در شهر خود باخبر باشند و حق هنرمندان است که بدانند در نهادهای فرهنگی و هنری چه فعالیت هایی انجام می گیرد.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: حوزه هنری استان اصفهان در زمینه تئاتر و سینما و سایر رشته های هنری فعالیت های چشم گیری داشته که لازم است به اطلاع جامعه رسانده شود اما آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است اهداف برنامه­های انجام شده و میزان تاثیرگذاری آن­هاست و به همین منظور از جامعه­ی خبرنگار و روزنامه نگار استان درخواست کرد تا به انعکاس هرچه کامل­تر فعالیت­های حوزه هنری اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اطلاع رسانی درست و مناسب حق مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.