سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

۹۵۰ پروژه محرومیت زدا و زودبازده در اردبیل اجرا می‌شود

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۹۵۰ پروژه محرومیت زدا و زودبازده در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ظهر امروز در آئین کلید خوردن تکمیل و اجرای پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدا به صورت ویدئو کنفرانس در سالن سپاه اردبیل با اشاره به این که امروز به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدا و زودبازده در کشور اجرا می‌شود افزود: سهم استان ۹۵۰ پروژه است که با همکاری مسئولان و سپاه حضرت عباس استان این پروژه‌ها در نزدیک‌ترین زمان اجرا و تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز سپاه در عرصه‌های سازندگی خدمات‌رسانی پیشگام است و مهم‌ترین اولویت ما خدمت بی‌منت به مردم و رفع دغدغه‌های‌معیشتی و اقتصادی مردم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: همکاری مناسبی بین سپاه استان و مسئولان استان در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی وجود دارد و بی‌شک با همکاری مسئولان استان پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدا در نزدیک‌ترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

بابازاده ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران نیز افزود: ملت ایران پیروز واقعی این چهل سال در برابر دشمنان و استکبار جهانی است.

وی گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده و ما با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: بی‌شک با راه‌اندازی پروژه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی امید در بین دل‌های مردم به وجود می‌آید که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ح

اجرای پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدا در اردبیل

برچسب ها: مناطق محروم ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
سردار عزیز ؛ یک سر هم به روستای لنج آباد مشگین شهر بزنید ، نبود آب کافی لوله کشی شده؛ نقاط حادثه خیز در رفت و امد ...