سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد خلیل آباد:

۸۰ بانوی خلیل آبادی به شوق زیارت به مشهد اعزام شدند

رئیس کمیته امداد خلیل آباد گفت: ۸۰ بانوی خلیل آبادی تحت حمایت به شوق زیارت بارگاه امام رضا (ع) راهی مشهد مقدس شدند.

 به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدرضا حسین پور رئیس کمیته امداد خلیل آباد گفت : شوق زیارت طرحی است که با مشارکت کمیته امداد و خیران برای زیارت ائمه اطهار (ع) با هدف برنامه‌های فرهنگی ومعنوی برای مشتاقانی که سال‌ها به زیارت نرفته اند و یا تاکنون موفق به زیارت نشده اند اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح بستر زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس، زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) در قم و عتبات عالیات در کشور عراق با مشارکت نیکوکاران فراهم می‌شود و مددجویان زائر به این اماکن زیارتی اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته امداد خلیل آباد تصریح کرد: طرح شوق زیارت در قالب اردو و دوره‌های آموزشی در مشهد مقدس برگزار می‌شود که در آن از دانش آموزان و دانشجویان برتر، زنان سرپرست خانوار موفق، سالمندان نمونه دارای فرزندان موفق و کارآفرینان نمونه انتخاب و اعزام می‌شوند.

حسین پور مدت اقامت زائران مددجو در مشهد مقدس را یک شب و دو روز اعلام کرد و اظهار کرد: برای اعزام این زائران به مشهد با مشارکت کمیته امداد و خیران هشت میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی با بیان اینکه اکنون سه هزار و ۳۴۰ خانوار شامل ۶ هزار و ۲۱۰ نفر تحت حمایت خدمات این اداره هستند افزود: ماهانه برای هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت سه هزار و ۱۰ نفر مستمری واریز می‌شود و باقی مددجویان از یک یا چند خدمت بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد خلیل آباد با تأکید بر اینکه ۱۰۸ یتیم و ۱۵۶ فرزند محسنین تحت حمایت خدمات کمیته امداد خلیل آباد هستند که در حال حاضر ۹۷۸ حامی از ایتام و ۵۰۲ حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین حمایت می‌کننداظهار داشت: خوشبختانه همه ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی هستند و به طور میانگین ماهانه هر فرزند یتیم ۵۰۰ هزار تومان و هر فرزند محسنین ۱۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

حسین پور ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد # ۰۵۱۲۲ * ۸۸۷۷ * نسبت به مشارکت با طرح شوق زیارت برای شهرستان خلیل آباید اقدام کنند.

انتهای پیام// ز. م
 


سه هزار و ۳۴۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد خلیل آباد هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.