سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۹۴ درصدی تعداد پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت:در دهه فجر امسال شاهد افزایش ۹۴ درصدی تعداد پروژه‌های عمرانی در سطح استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرستان عسلویه هستیم.

وی افزود: دولت در سخت‌ترین شرایط که با بیشترین تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، اما پروژه‌های افتتاحی دهه فجر استان بوشهر ۹۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

گراوند ب. ادامه داد: یکی از کار‌های بزرگی که امسال در استان بوشهر انجام شده آغاز عملیات طرح اتصال این استان به خط ریلی کشور است که عسلویه نیز از این طریق به خط راه آهن وصل خواهد شد و کمک بزرگی برای توسعه استان بوشهر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است ادامه داد: نباید نگاه‌های سیاسی موجب کمرنگ شدن خدمات نظام شود. دولت صادقانه در حال ارائه خدمات به مردم است و مردم قاضی بسیار خوبی برای عملکرد نظام هستند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت از نقد سازنده استقبال می‌کند تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که فضای سیاسی باعث دلسرد شدن مردم از خدمات این نظام و انقلاب شود.

گراوند از تقویت مشارکت زنان در حوزه مدیریت استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: میزان حضور زنان استان بوشهر در عرصه مدیریتی از شش درصد به ۱۴ درصد افزایش یافته و بیانگر تاثیرگذاری زنان در سطح جامعه است.

انتهای پیام/م

پروژه‌های افتتاحی دهه فجر استان بوشهر ۹۴ درصد افزایش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.