سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدیمی نژاد در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فعالیت بیش از ۴ هزار واحد صنفی در تهران/ کمبودی در تولید پوشاک نداریم

رئیس انجمن بنکداران و طاقه فروشان پارچه گفت: هم اکنون بیش از ۴ هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت اند.

امیر قدیمی نژاد رئیس انجمن بنکداران و طاقه فروشان پارچه در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هم اکنون بیش از ۴ هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ کمبودی در تولید پوشاک نداریم و تولیدات در داخل تامین می‌شود، درایت دولت در این زمینه مناسب بوده است.


ببشتر بخوانید: واردات، چوب لای چرخ تولید می‌گذارد/صنعت نساجی در خطر ورشکستگی 


رئیس انجمن بنکداران و طاقه فروشان پارچه از تاثیر نرخ ارز بر این حوزه خبر داد و تصریح کرد: تاثیر این امر می‌تواند در قیمت پارچه و میزان موجودی آن در بازار تاثیرگذار باشد.

به گفته قدیمی نژاد، رکود در این بخش توانسته تأثیرات مخربی را بر این صنعت به جای گذارد که این امر می‌تواند صنایع پارچه را دچار مشکل کند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نمی‌تواند تاثیری بر چرخه نساجی داخلی داشته باشد یادآوری کرد: اگر این چرخه بتواند کار خود را ادامه دهد، می‌توان آن را احیا کرد و تحریم‌ها تاثیری بر این صنایع ندارند.

رئیس انجمن بنکداران و طاقه فروشان پارچه تصریح کرد:کنترل و برنامه ریزی سازمان‌های ذی ربط بر روند واردات و  نظارت  بر فعالیت دلالان و سودجویان که سهم بسیاری در تضعیف بازار  داشته اند از مقدمات بهبود وضعیت بازار است.

انتهای پیام/

تحریم‌ها نمی‌تواند تاثیری بر چرخه نساجی داخلی داشته باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.