سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر

ویزیت رایگان در روستاهای شهرستان نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) گروه های بسیج جامعه پزشکی در تعدادی روستاهای نهاوند حضور پیدا کردند و مردم را ویزیت رایگان کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: به مناسبت ورود به  چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی تیم بسیج جامعه در روستای عنبرقنبرنهاوند  حضور پیدا کردند و انواع خدمات بهداشتی و سلامتی را به مردم این روستا ارائه دادند.

وی گفت : در راستای خدمت رسانی به روستاهای کمتر توسعه یافته و مردم شریف منطقه و ارتقاء سلامتی مردم خصوصا" جمعیت هدف ؛ تیم پزشکی و دندان پزشکی  بسیج جامعه پزشکی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛خدمات رایگان پزشکی ؛ دندانپزشکی و دارویی به مردم شریف عنبرقنبر ارائه نمودند  .

دکتردارابی افزود: اعضای تیم اعزامی بهداشت و درمان شهرستان نهاوند و بسیج جامعه پزشکی این شبکه شامل؛ پزشک عمومی، ماما، دندانپزشکی، بهورز، دارویار و پرستار می باشد که کار خدمات رسانی را از سالروز فرار شاه در ۲۶ دیماه آغاز کردند و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان  نهاوند خبر از جابجایی و شروع بکارکلینک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوندخبردادو گفت: این درمانگاه باهزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان در سه طبقه و زیربنای ۲هزارمترمربع ساخته شده است.

وی بیان کرد: این مجموعه درمانی دارای بخش های تخصصی (پوست و مو ؛ گوش وحلق و بینی ؛ داخلی مغزو اعصاب ؛ اعصاب وروان ؛ زنان ؛ داخلی ؛ ارتوپدی ؛ عفونی ؛ قلب ؛ کلیه و مجاری ادراری ؛ جراحی مغز و اعصاب ) می باشد.

دارابی افزود؛ با پیگیریهای انجام شده و مساعدت ریاست محترم دانشگاه ؛ شهرستان نهاوند برای اولین باردارای  جراح مغز واعصاب شد و امیدواریم با حضور این تخصص در آینده نزدیک از اعزام های خارج ازشهرستان کاهش بدهیم .

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: با توجه به فضای مناسب این مرکز تخصصی  تلاش کردیم که خدمات سونوگرافی ؛ چشم پزشکی ؛ دندانپزشکی و غیره را در این مرکز راه اندازی کنیم این مرکز تخصصی در دهه مبارک فجر رسما توسط مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح خواهدشد.

انتهای پیام/س

در سالگرد پیروزی انقلاب تعدادی از روستاهای نهاوند ویزیت رایگان شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.