سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اکران فیلم های جشنواره فجر در کرمانشاه

ششمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کشور با اکران فیلم جان دار، امروز(دوازدهم بهمن) در سینما آزادی کرمانشاه آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ششمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با 14 فیلم در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون(هتل پارسیان) کرمانشاه در یک برنامه زمان بندی از 12 تا 18 بهمن ماه و در سه سانس برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه این جشنواره با رویکرد درآمدزایی برای استان اجرا می شود، گفت: امسال با توافق با تهیه کنندگان قرار است فیلم ها برای اکران مستقل در اختیار استان ها قرار گیرند و تمامی درآمدهای حاصل از آن به استان و هزینه های برگزاری جشنواره اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه این درآمدزایی ویژگی مهم برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال در مقایسه با سال های گذشته است، عنوان کرد: امسال نیز برای دومین بار سانس صبح سینماها به فیلم های گروه سنی کودک و نوجوان اختصاص یافته است.

جعفری با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت هر فیلم به صورت تکی به گیشه ها مراجعه کنند، بیان کرد: تجربه خوب سال های گذشته در برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه موجب شد که امسال نیز این موقعیت ویژه برای مردم استان فراهم شود.

انتهای پیام/ز

برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.