سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام عملیات برای نجات مصدومین روستای تنگه منصور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:عملیات نجات و انتقال مصدومین گرفتار شده در روستای تنگه منصور به همت تیم امداد و نجات پایگاه هلال احمر حمیل اسلام آباد غرب انجام شد.  

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آرش زره تن لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه درباره انجام عملیات برای نجات مصدومین روستای تنگه منصور در محور حمیل_سرابله، گفت:در ساعت ۱۵:۱۰ روز جمعه (دوازدهم بهمن ماه)، طی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر، درخواست کمک برای امدادرسانی به مصدومین گرفتار شده در روستای تنگه منصور اعلام شد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه محدوده اعلامی در نزدیکی شهر حمیل بود، سریعاً مراتب از طریق مرکز کنترل عملیات EOC به پایگاه امداد و نجات حمیل اطلاع داده شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارندگی‌های سیل آسای اخیر استان راه ارتباطی روستا مسدود شده و تیم اعزامی پس از طی ۲ کیلومتر پیاده روی به روستا رسیدند و مصدومین را که یک زن ۷۰ ساله و یک مرد ۳۵ ساله بود و علت مصدومیتشان تشنج و تب و لرز شدید بود را به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب انتقال دادند و در ساعت ۱۷:۴۹ عملیات به پایان رسید.
 

 انتهای  پیام/ز


 

امدادرسانی به مصدومین گرفتار شده در روستای تنگه منصور

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.