سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت اردکان:

انقلاب اسلامی امروز به عنوان یک امانت در دست من و شما است که باید حفظ شود

امام جمعه شهرستان اردکان گفت: انقلاب اسلامی امروز به عنوان یک امانت در دست من و شما است که باید با حفظ آن به مسیر خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید کاظم حسینی پور، امام جمعه موقت اردکان در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اردکان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و همچنین فرارسیدن شهادت حضرت زهرا(س)در جمع نمازگزاران گفت: این انقلاب امروز به کوری چشم دشمنان قسم خورده خود چهل سالگی اش را آغاز کرده و باید حفظ شود.

وی افزود: دشمنان بدانند از بین بردن این انقلاب جز یک خواب و رویای بیش نیست و آرزوی از بین بردنش را باید به گرور  ببرند.

حسینی‌پور بیان داشت: انقلاب امروز به صورت یک امانت در دست من و شما است که باید حفظ شود به مسیر خود ادامه دهد و ما باید انقلابی بمانیم و این انقلاب در حال حرکت به سوی آرمان‌هایی است و دلیل این حرکت هم دشمنی‌هایی است که ما در کنار خودمان نظاره‌گر آن هستیم.

امام جمعه موقت شهرستان اردکان با بیان اینکه دشمنان شبانه‌روزی برای مبارزه با این انقلاب در تلاش هستند اظهار داشت: این دشمنی‌ها نشان از حیات این نظام است و این نشان می‌دهد که این انقلاب در پرتو رهنمود‌های امام عظیم شأن و نایب ایشان حضرت آیت الله خامنه ای و وجود جوان‌ها و همت‌هایی که در این کشور وجود دارد خار چشمی است برای دشمنان که خواب آن‌ها را آشفته کرده است.

حسینی پور تصریح کرد: اگر ایران مانند گذشته، اسلام آمریکایی مستقر بود، اسلامی که از اهل قماشات و کوتاه آمدن در جلوی مستکبران عالم بود کسی هم با او مقابله نمی‌کرد و مانند رژیم گذشته او را همراهی می‌کرند و این نشان از پویایی و زنده بودن این نظام است که باید مواظب باشیم با وجود مشکلات و سختی‌هایی که وجود دارد مقاومت کنیم و با ایمان به خدا، تکیه به اعتماد مردم و تکیه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد از دام شیاطین نجات پیدا کنیم.

وی در ادامه با بیانی از رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولین باید با مردم شفاف و روراست باشد مگر در مسائل نظامی و مسائل مبارزه با دشمن، اما در مسائل دیگر کشور، مسئولین باید با مردم ارتباط برقرار کنند و از رسانه‌ای شدن هراسی نداشته باشد و این حق مسلم مردم است که از مسائل آگاهی پیدا کند.

امام جمعه موقت اردکان ضمن همدلی و وحدت و تعامل بین مسئولان و مردم افزود: اتحاد باعث ایجاد شفافیت و اعتماد می‌شود و مسائلی که در هفته گذشته در شهرستان به وجود آمده مربوط به انتخاب و انتصاب یک شخص و مدیر خاصی نبود بلکه در نحوه انتخاب دغدغه‌های وجود داشت، اما باید آرامش و اتحاد بین مردم و مسئولین برقرار باشد ورسانه‌ها به مسائل حاشیه دامن نزنند بلکه باید با شفاف سازی مردم در جریان باشند تا جایگاه دیگران هم خدشه‌دار نشود.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.