سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی

بیکاری جوانان مسئولان را رنج می‌دهد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی گفت:بیکاری جوانان مسئولان را رنج می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی و هیات همراه بطور جداگانه با امام جمعه ماکو وفرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
 
 در این دیدار نقی زاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی به تسهیلات پرداختی به متقاصیان بیکار در سطح استان و شهرستان ماکو اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار و اشتغال روستایی و مشاغل خانگی جهت رفع بخشی از بیکاری جوانان صورت می‌گیرد و بیکاری جوانان رنج آور است.
 
وی گفت: تسهیلات پرداختی از محل (اشتغال روستایی و فراگیر و مشاغل خانگی) به متقاضیان در استان حدود ۴۱۲ میلیارد تومان است و برای ۱۲۲۰۵ نفر از جوانان منطقه در بخش‌های مختلف اشتغال ایجاد خواهد نمود و برای ریشه کنی بیکاری به تلاش بیشتر و بسیج همگانی را نیازمندیم و در این خصوص عمل به شعار سال و اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد و رفع معضل بیکاری است.
 
در این دیدارحجت الاسلام هاشمی بیکاری جوانان منطقه پرداخت واظهارداشت امیدواریم دولتمردان بتواند بدور از شعار با ساز وکار‌های عملی برای جوانان شغل ایجاد کنند.
 
امام جمعه ماکو در عین حال گفت: افزایش بی رویه دلار وافت شدید پول ملی و بالا رفتن عوارض موجب بیکاری تعداد کثیری از جوانان در منطقه ماکو شده است.
 
در پایان این دیدار مدیرکل تعاون کار رفاه اجتماعی استان ضمن تقدیر از تلاش‌های مهندس کریم لو مدیر قبلی، آقای مهندس عابدی را بعنوان مدیر جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ماکو معرفی کرد.
 
انتهای پیام/م

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی با مسئولان شهرستان ماکو

برچسب ها: بیکاری ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
هادی
۲۲:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بیکاری جوانان نتیجه بی کفایتیه مسولین است