سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد شنوایی بخشی شفا؛

شعبه بنیاد شنوایی بخشی شفا در اردبیل راه اندازی می‌شود

طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد شنوایی بخشی شفا مقرر گردید شعبه این بنیاد در اردبیل راه اندازی شده و خدمات لازم به افراد ناشنوا و کم شنوا ارائه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان این نکته که افراد ناشنوا و معلول با توجه به شرایط جسمی در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار دارند گفت: باید در ارائه خدمات به این قشر عزت و شان این افراد حفظ شود.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: با توجه به اینکه با پیشرفت علم پزشکی می‌توان تا حد زیادی از تولد نوزادان ناشنوا و معلول جلوگیری بعمل آورد اولویت مهم را بحث پیشگیری عنوان کرد و افزود: امضا این تفاهم نامه گام موثری در خدمات رسانی به افراد ناشنوا خواهد شد.

دکتر آجل لوئیان، مدیر بنیاد شنوایی بخشی شفا (بنیاد بخشش) نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه سالیانه نزدیک به ۳۰ نفر ناشنوا در سطح استان اردبیل به دنیا می‌آید نیاز است آموزش‌های لازم در راستای گفتار درمانی بعد از کاشت حلزون به خانواده‌ها ارائه شود تا این کودکان بتوانند همچون سایر افراد جامعه به زندگی عادی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ح

تولد سالانه ۳۰ نوزاد ناشنوا در اردبیل

برچسب ها: معلولان ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.