سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بیش از ۱۲ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی آسمانی‌ها

مدیر کل کتابخانه‌های استان کرمان گفت: از هفته کتاب تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر در مسابقه کتابخوانی آسمانی هاویژه کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد جواد حسین زاده  مدیر کل کتابخانه های استان کرمان گفت : به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان توسط اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه از هفته کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر استان شروع شد و تا کنون 5 هزار و 220 نفر در بخش جوان و بزرگسال ،4 هزار و 526 نفر در بخش نوجوان و2 هزار و 637 نفر در بخش کودکان مشارکت داشته اند.

حسین زاده تصریح کرد: منابع این مسابقه در رده سنی نوجوان (۴ تا ۱۱ سال) کتاب های «۷شین» نوشته شهربانو برزگر و «فقط: دختر بابا» نوشته طیبه شجاعی، در رده سنی نوجوان (۱۱ تا ۱۷ سال) کتاب‌های «وصل خوبان» تالیف جعفر طیار و «بگو به جان امام» تالیف آذر همتی و در بخش جوان و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) کتاب‌ «کریمانه» روایت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در منازل شهدای کرمان سال ۱۳۸۴، کاری از انتشارات صهبا و کتاب «آن بیست و سه نفر» اثر احمد یوسف زاده است.

وی بیان داشت: آیین نامه و سئوالات مسابقه کتابخوانی کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته است و علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان، منابع مسابقه را دریافت، ‌مطالعه و در مسابقه به صورت مکتوب شرکت کنند.

گفتنی است: این مسابقه تا پایان بهمن جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/س

مسابقه کتابخوانی کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.