سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سدها و مخازن استان کرمانشاه جاذبه های سرمایه پذیری دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از آمادگی برای همراهی با تیم اقتصادی استان برای توسعه سدها و مخازن استان،خبر داد .

 به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، دوریشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای  کرمانشاه گفت: آب،اصلی‌ترین سرمایه استان برای توسعه است و سد‌ها و مخازن آبی، می‌توانند جاذبه‌های بسیار خوبی برای سرمایه پذیری باشند.

 وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: همه برنامه‌ها باید در راستای ارتقای معیشتی و رفاهی مردم هدایت شوند.

وی ارتقای سطح رفاهی را مستلزم اشتغال و اشتغال را در گرو تولید و سرمایه گذاری ایجاد شده دانست و گفت: با وجود منابع غیرمالی مانند آب و نیروی جویای کار فراوان و بیکاری بسیار بالای استان،می‌توان با مدل‌های علمی با وجود همه تنگناها، ضمن تقویت بعد نظارت به اهداف طراحی شده دست یافت.

وفایی،جدی گرفتن مقوله نظارت و هدفمند کردن منابع مالی،را جزو برنامه‌های اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دانست و  استفاده از مدل‌های علمی در تبیین نیازها، تحقق منابع مالی را مشروط به داشتن برنامه‌های کارشناسی محور و مدون در بخش آب دانست.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اتلاف آب در بخش کشاورزی است و اینکه کشاورزی محور توسعه استان تلقی شده است، لزوم مدیریت یکپارچه، مدیریت همگام و هم فهمی برای غلبه بر مشکلات را،ضروری قلمداد کرد.

وی با اشاره به الزام تفکر مدیریت یکپارچه در راس برنامه‌های کارگروه آب و کشاورزی، اسستفاده از روش‌های آبیاری مدرن بر اساس شرایط اقلیمی مناطق خشک برای صرفه جویی بیشتر در آب کشاورزی را، بسیار مهم دانست.

حاتمی داشتن برنامه‌های مدون و مدیریت صحیح را، عاملی برای ورود سرمایه گذاران در فرصت‌های ایجاد شده و بهبود فضای کسب و کار در بخش آب دانست و با برشمردن اعمال کنشگرانه در برون رفت از فضای اداری پرتنش و ورود به فضای تعاملی، رفع موانع تخصیص را، عاملی برای ترویج کنشگری قلمداد کرد.

 

انتهای  پیام/ز

لزوم پایش میزان مصرف آب با نصب کنتور‌های هوشمند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.