سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عالم به شرایط ویژه زمانه و کشور باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عالم به شرایط ویژه زمانه و کشور باشیم تا راه و مسیر حق را گم نکنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی  نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی صبح پنج شنبه در دیدار با مسئولین خراسان جنوبی در آستانه دهه فجر گفت: همگی ما باید عالم به زمانه خود و شرایط ویژه کشور باشیم.

وی افزود: در بسیاری از روایات اشاره به وقوع انقلابی در آخرالزمان شده که زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

آیت الله عبادی ادامه داد: درباره مکان شروع انقلاب در بسیاری از روایات به مشرق زمین، در برخی دیگر به ایران و در پاره ای از احادیث هم به شهر مقدس قم اشاره شده است.

 نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از حدود ۳۰ سال قبل هالیوود در راستای مقابله با مهدویت و قیام منجی آخرالزمان (عج) شروع به فیلم سازی کرده است افزود: همه این ها نشان می دهد که خودشان هم قیام منجی را باور دارند ولی از جنبه سلبی و نفعی با آن رو به رو شده اند.

وی  با تبیین وجود دو جبهه حق و باطل در دنیای امروز گفت: در این شرایط خاص و ویژه باید بررسی کنیم که سکوت، رفتار،گفتار و عملکرد ما تأیید کننده کجا جبهه است.

آیت الله عبادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی آرزو و ثمره تلاش بسیاری از صلحاء و مجاهدان گذشته است و از این جهت در راستای حفظ و حراست از آن مسئولیت داریم.

وی بیان کرد: علی رغم جنگ اقتصادی و روانی دشمنان و معاندان در شرایط خوبی هستیم و تنها افراد کم استعداد القائات جنگ روانی استکبار جهانی را باور می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآورشد: مردم جهان در شرایط فعلی جز با رسیدن به عدالت به آرامش و اطمینان نمی رسند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امام(ره) در مسیر مبارزه هیچگاه از کسی نهراسید، گفت: ما نیز به عنوان فرزندان معنوی بنیانگذار انقلاب نباید از آزمایش ها و سختی ها بهراسیم.

انتهای پیام / ط آ

در مسیر مبارزه  نباید هیچگاه از کسی هراسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.