سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسکتبالیست‌های شهرداری بندرعباس در اندیشه صعود به لیگ برتر

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در جدالی حساس و سرنوشت ساز برای صعود به لیگ برتر میزبان تیم مهروبان نوین ماهشهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در جدالی حساس و سرنوشت ساز برای صعود به لیگ برتر میزبان تیم مهروبان نوین ماهشهر است.

در بازی رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و در منطقه جنوب از ساعت ۱۶ فردا (جمعه) تیم شهرداری بندرعباس در سالن فجر با تیم مهروبان نوین ماهشهر دیدار می‌کند.

بازی‌های این مرحله به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود و تیم پیروز مجموع سه مسابقه صعود خود را به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قطعی خواهد کرد.

بازی برگشت این مرحله نیز روز جمعه ۱۹ بهمن در ماهشهر برگزار می‌شود.

رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در خصوص آخرین شرایط تیمش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: برای مسابقه با تیم مهروبان نوین ماهشهر از آمادگی مطلوبی برخوردار هستیم و بازیکنان برای شکست حریف هم قسم شده اند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان برای شکست تیم مهروبان نوین ماهشهر از انگیزه بالایی برخوردار هستند، افزود: امیدواریم با حمایت تماشاگران و مسئولان رویای چندساله صعود به لیگ برتر را به واقعیت تبدیل کنیم.

مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است و در پایان از هر منطقه دو تیم به رقابت‌های لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس میزبان مهروبان نوین ماهشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.