سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

حضور همیشه در صحنه مردم/ شکست سنگین توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی

آیت الله کعبی از حضور همیشه در صحنه مردم در طول چهل سال انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ایران کشور انتخابات است.

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور در صحنه مردم، دستاورد مهم تلقی می‌شود؛ مردم در طول این چهل سال همراه نظام بودند، از این رو می‌توان ایران را کشور انتخابات نامید و این نشان می‌دهد، مردم مالک کشور هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: البته در ابتدای انقلاب صدام حسین به ایران حمله کرد و در حالی که از لحاظ نظامی دست خالی بودیم و کشور‌های غربی به صورت کامل از صدام حسین حمایت می‌کردند با این حال شکست سنگین خوردند.

آیت الله کعبی با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آمریکا جنگ‌هایی در منطقه به راه انداخت و هدف آن‌ها از بین بردن جمهوری اسلامی ایران بود، اما با همه این تلاش‌ها آمریکا در منطقه شکست سنگین خورد و راهبرد‌های ایران در منطقه پیروز شد.


بیشتر بخوانید: ارتقاء سلامت میراثی ماندگار از چهل سالگی انقلاب به مردم


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استحکام درون زای انقلاب اسلامی، تقویت انسجام درونی، متشکل شدن نیرو‌های مومن، انقلابی و پای کار، تلاش برای اجرایی شدن رهنمود‌های رهبری در تقویت تولید داخلی، تقویت نهاد‌های حاکمیتی و طراحی تولید قدرت نرم در مقابل جنگ نرم دشمن و کم کردن فاصله بین مردم از جمله این راه حل‌ها است.

آیت الله کعبی با تاکید براینکه حمله عده‌ای در داخل به نهاد‌های انقلابی، نزاع جناحی نیست، گفت: بلکه تقابل انقلاب و ضد انقلاب است.

وی تصریح کرد: اگر عده‌ای می‌خواهند در دورن نظام فعالیت داشته باشند باید خطوط قرمز نظام که اسلام، مکتب اهل بیت، ولایت فقیه و قانون اساسی است را لحاظ کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

مردم در طول ۴۰ سال انقلاب همیشه همراه نظام بودند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.