سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یا کلنگ‌زنی ۱۲۲۶ طرح با اعتبار ۸۸۰ میلیارد تومان

استاندار لرستان با اشاره به کلنگ زنی و افتتاحطرح های مختلف همزمان با ایام دهه فجر اظهار داشت: بیشتر این طرح ها زیرساختی و شامل آب، برق، راه، کشاورزی، نوسازی مدارس و … می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح طرح های مختلف همزمان با ایام دهه فجر اظهار داشت: بیشتر این طرح ها زیرساختی و شامل آب، برق، راه، کشاورزی، نوسازی مدارس و … می‌شود و یکسری طرح ها نیز اقتصادی هستند که با حمایت بخش خصوصی اجرایی می‌شوند.

خادمی  با بیان اینکه در مجموع در دهه فجر یک هزار و ۲۲۶ طرح  را با حجم اعتبار و سرمایه گذاری ۸۸۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌کنیم، تصریح کرد: طرح های حوزه عمرانی شامل یک هزار و ۴۰ طرح  با اعتبار ۶۶۰ میلیارد تومان است.

استاندار لرستان افزود: یک هزار و ۹طرح  عمرانی با اعتبار ۵۱۳ میلیارد افتتاح و ۳۱طرح  با اعتبار ۱۵۲ میلیارد کلنگ زنی می‌شود.

خادمی با تاکید بر اینکه از ابتدای حضور در لرستان اعلام کردیم که بیش از اینکه به دنبال این باشیم طرحها  را کلنگ زنی کنیم، ترجیح می‌دهیم بیشترطرح ها را به بهره برداری برسانیم، یادآور شد: این الگو در طرحهای دهه فجر رعایت شده است.

وی  با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی نیز ۱۸۷طرح افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، تصریح  کرد: ۱۸۴ طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد بهره برداری و ۳ طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ب

۱۲۲۶طرح با اعتبار ۸۸۰ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.