سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان یزد آغاز شد

رئیس هیئت فوتبال استان یزد گفت: مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان ، جام شهدای انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه در استادیوم شهید نصیری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عبدرضا دستا رئیس هیئت فوتبال استان یزد گفت: مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان یزد با حضور تیم‌های یزدلوله، سرخ پوشان، وحدت و یزدخواست میبد، نود اسپرت و خوش نوش ابرکوه در یک گروه و به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری می‌شود.

وی افزود: در مسابقه افتتاحیه که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، ورزشی و هواداران برگزار شد، تیم یزدلوله با نتیجه ۲ بر یک تیم سرخ پوشان یزد را شکست داد.

دستا تصریح کرد: مسابقات زیر نظر واحد لیگ هیئت فوتبال یزد برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر استان را کسب می‌کنند.

در سال ۱۳۹۶ در مجموع افزون بر ۶۰۰ مسابقه فوتبال در قالب لیگ در تمام رده‌های سنی با حضور هزار و ۵۰۰ ورزشکار در استان برگزار شد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزا نفر جمعیت ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و ۱۰۰ تیم در لیگ استان دارد.

انتهای پیام/ی

آغازمسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.